Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista tvätten upptagen. Funderar på om det ändå är matförgiftning jag fått, Klostridiebakterie hittade jag nått om, som skulle kunna stämma... :arghh: ska duscha nu, sen lägga mig, se om jag å maken kan videochatta lite.

Har haft en gråtstund med A som har insett att hon faktiskt klarar sig mer och mer utam favoritgosedjuret nu, vilket gett ångest och dåligt samvete. :heart lilla vännen, det är inte lätt att bli större :heart

Gör en kylskåpsmagnet
15222618247396053903713690077572.webp

Då var det dax för nästa pass . Tror det gick riktigt bra på möte . Läkaren sa att vi skulle jobba med träningen och försöka komma tillbaka till mitt gamla jobb och utvärdera om ett år och bossen fick väl lite på taffsen då att gå från 100%sjukskrivnin till 100%fullt jobb efter en sådan stor operation var rena vansinnet
:banana:
Det ser mörkare ut för din chef och ljusare ut för dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
939
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
673
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka