Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag hoppas på att jag kan få stöd av dem så länge jag bor hemma iaf. Har tänkt lite på det och jag ska kontakta dem när jag kommit hem efter lovet!Grattis i efterskott! @astronaut
Låter tufft @Millicent Låter bra att prata med din farbror och farfar, de kanske kan ta ditt parti mot din mamma?
Du får god konkurans av mig,kan tom tänka mig att skippa värmeljusen.Jag vinner lätt!!!!!
Jag lovar ingetKlart du ska det men håll dig gärna till Ica Maxi då för där är jag extremt sällan så slipper jag bli smittad
Har du katt?
Hotell malmen på södermalm
Bra att veta!Det kan vara trevligt!
Soldat svejk runt hörnet på Östgötagatan är roligt om man gillar öl.
Bra att veta!
Då var det dax för nästa pass . Tror det gick riktigt bra på möte . Läkaren sa att vi skulle jobba med träningen och försöka komma tillbaka till mitt gamla jobb och utvärdera om ett år och bossen fick väl lite på taffsen då att gå från 100%sjukskrivnin till 100%fullt jobb efter en sådan stor operation var rena vansinnet
Det är söder så hög hipstervarningDet är pratigt, trivsamt, sjukt mycket hipstermän i skägg men ändå väldigt avspänt.
Senast jag bodde där fick jag ett rum under jord!Tänkte ta mig till Malmen, om ni vill kan ni störa mig där!
Grattis!Jag fick exjobbet!
Visa bifogad fil 12830