Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ojdå, katten jamade utanför dörren åt min man när han mekade nere i hallen. Glömde att jag släppt ut honom för 3 h sedan. :o Det må vara vår men han vill gärna in och värma sig oftare än det.

Åh nej stackaren!
Säger hon som glömde hunden i cykelförrådet :angel: Kom hem, tappade upp ett glas rödvin och bara "aaaahhh". Ett tag senare bara: "vart fan är hunden"?? :cautious: Gick ner i cykelförrådet och jorå där satt hon i cykelkorgen och blev JÄTTEGLAD att jag kom och hämtade henne :o

Åh nej stackaren!
Säger hon som glömde hunden i cykelförrådet :angel: Kom hem, tappade upp ett glas rödvin och bara "aaaahhh". Ett tag senare bara: "vart fan är hunden"?? :cautious: Gick ner i cykelförrådet och jorå där satt hon i cykelkorgen och blev JÄTTEGLAD att jag kom och hämtade henne :o

Haha, i cykelkorgen! :laugh: Stackars vovve, tur hon inte fick sitta där så länge.

Åh nej stackaren!

:laugh:
Jag brukar glömma hunden i bilen :o
Sen när jag öppnar ytterdörren så undrar jag alltid var välkomskommittén är och kommer på att jag glömt henne men hon blir så glad så att jag hämtar henne :p
Lite som att lås in din partner och hund i bagaget i två timmar och behåll den som är gladast att se dig när du öppnar :D

Nu är jag ledig i 5 dgr :banana::banana::banana:
I morgon ligger jag kvar i sängen och vinkar adjö till maken så måste jobba halvdag.
Behöver den här ledigheten något fruktansvärt. Det har varit en tung vår och vädret gör ju inte saken bättre...

:laugh:
Jag brukar glömma hunden i bilen :o
Sen när jag öppnar ytterdörren så undrar jag alltid var välkomskommittén är och kommer på att jag glömt henne men hon blir så glad så att jag hämtar henne :p
Lite som att lås in din partner och hund i bagaget i två timmar och behåll den som är gladast att se dig när du öppnar :D

Haha alltså den glädjen liksom. Man ba sorry jag glömde bort dig, dom ba "älskar dig mest".
Så snett liksom :rofl:

Ska mata fiskar och göra lite kvällsfika. Glo på dumburken.
I morgon jobbar jag halvdag. Ska städa mina torsdagshus och sedan får jag åka hem, förhoppningsvis vid 10snåret

Lagt in hyran för tre månader framåt och betalt elräkningen
Så nu så är jag typ klar haha
Nja ska ladda på mobilen och boxerkortet bara

Är hemma sjuk (nu igen :arghh:) och har lite tråkigt. Läste lite på Familjeliv och känner nu en oemotståndlig lust att släppa loss mina fyra ouppfostrade slynglar på Ica Maxi och sedan låta dom gå magsjuka till förskolan bara för att jävlas lite :devil:

:D :D
Klart du ska det men håll dig gärna till Ica Maxi då för där är jag extremt sällan så slipper jag bli smittad :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
939
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
673
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka