R
Raderad medlem 68338
Rimligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo något fel är det ju.Men fy! Vad är det för jäkla knäppgök?
Gör man sånt har man ju mer än en skruv lös. Tänk på det och försök inte ta åt dig. Människan är ju rubbad.
Jag behöver hjälp!
Jag köpte nyligen två 3d skrivare! behöver inte dom
Och nu köpte jag en 70 tums TV! jag tittar inte på tv!
Äh, rökt och gravad lax kan man ju nästan suga i sig... Behöver nästan inte tugga...
Ett tips bara @Marita73 att köra sill i mixer för att göra den slät och lättäten är en förbannat oaptitlig idé.
Mvh uska i äldreomsorgen
Att lufsa runt i affären tidig morgon är rena avslappningen mot när folk slutar jobba och speciellt inför storhelg så gå imorgon bitti om du kan.
Mitt besök igår morse var riktigt trevlig (läs: tyst, inga griniga trötta barn med slutkörda och stressade föräldrar) om jag kan går jag när det är "udda" tider för såväl min skull som andras så är det en mindre som står i kö som absolut inte måste det
Är fortfarande darrig inombords.
Det kan vara så att vi valde att inte servera sill till de som skulle ha puread mat när vi såg hur det såg ut.Jag ska tänka särskilt på det
Vad gillar hanJag mutar sonen med mat. Sen är bilen skinande ren.
Är det inte du som brukar klaga på att du är en fattig student?Jag behöver hjälp!
Jag köpte nyligen två 3d skrivare! behöver inte dom
Och nu köpte jag en 70 tums TV! jag tittar inte på tv!
Usch ja fyyEtt tips bara @Marita73 att köra sill i mixer för att göra den slät och lättäten är en förbannat oaptitlig idé.
Mvh uska i äldreomsorgen
Samma här ju senare desto bättre.Jag brukar handla typ 22.30! Också bra eftersom majoriteten av de långsamma pensionärerna och definitivt alla skrikiga ungar har knutit sig för natten vid den tidpunkten
Fått ett hatbrev via snigelpost av kvinnan jag blockerade tidigare.
Jag är det men nu har jag returnera alltÄr det inte du som brukar klaga på att du är en fattig student?