Usch! Hoppas du polisanmälerFått ett hatbrev via snigelpost av kvinnan jag blockerade tidigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch! Hoppas du polisanmälerFått ett hatbrev via snigelpost av kvinnan jag blockerade tidigare.
Men hjälp, vad är det för fel på människan! Polisanmäl?
Jo ska nog göra det. Blev helt skakig och fick en klump i halsen.Usch! Hoppas du polisanmäler
Jo ska nog göra det. Blev helt skakig och fick en klump i halsen.
Skrev en allmän fråga till lokala polisen på messenger, frågade om det kan räknas som ofredande eftersom att jag skrev till henne på messenger att jag inte vill att hon skriver mer till mig. Hoppas de svarar idag.
Det var inget direkt hot. Bara hat.Bra, tycker du ska anmäla. Det är inte okej att skicka hotbrev! Hoppas polisen svarar snabbt.
Det var inget direkt hot. Bara hat.
Neeeeeej, är fredag en röd dag?! Skulle handla byggmaterial då.Det slog mig att många är lediga snart! Fredag och måndag är röda dagar men är det många som även är lediga torsdag denna vecka? Påsklov är det denna vecka?
Jag måste få bättre koll på detta. Kommer att ha en del påskaktiveterter i framtiden så kan ju vara bra att veta när på året det är liksom
Har inte detta året gått ovanligt fort
Oj vad populär du måste vara! eller hur arg kan man vara? Hoppas du mår bra i alla fall.Fått ett hatbrev via snigelpost av kvinnan jag blockerade tidigare.
Det kanske är öppet ändå? Tycker att många har "söndagsöppet" på de röda dagarna numera.Neeeeeej, är fredag en röd dag?! Skulle handla byggmaterial då.
Är fortfarande darrig inombords.Oj vad populär du måste vara! eller hur arg kan man vara? Hoppas du mår bra i alla fall.
Kram! kan inte göra mer.Är fortfarande darrig inombords.
Fått ett hatbrev via snigelpost av kvinnan jag blockerade tidigare.
Att lufsa runt i affären tidig morgon är rena avslappningen mot när folk slutar jobba och speciellt inför storhelg så gå imorgon bitti om du kan.
Mitt besök igår morse var riktigt trevlig (läs: tyst, inga griniga trötta barn med slutkörda och stressade föräldrar) om jag kan går jag när det är "udda" tider för såväl min skull som andras så är det en mindre som står i kö som absolut inte måste det
Jaaaaa, 10-16!!! Vilken tur!Det kanske är öppet ändå? Tycker att många har "söndagsöppet" på de röda dagarna numera.
Är fortfarande darrig inombords.
Handlat
Dock ingen påskmat
Hittade inte hälften av vad jag skulle ha men men
Äh, rökt och gravad lax kan man ju nästan suga i sig... Behöver nästan inte tugga...Jag köpte hem massor med lax, både gravad och rökt, men vet inte om jag kommer kunna äta annat än flytande. Det lär ju märkas tänker jag