Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stelt att röra sig idag och magsäcken tycks inte rymmas mycket alls. Fick i mig en tredjedel hönökaka till frukost, sen var det totalt stopp. Får bli många små portioner idag verkar det som.
Skulle vilja följa med på hundpromenad men då lär den bli så kort, så för hundens skull funderar jag på att avstå så får han och husse gå längre själva.

"Jag trodde att jag visste vad det var. Jag hade många konstiga idéer redan som litet barn. Jag tänkte att jag skulle kunna tänka mig att bli kidnappad av en kvinna som kom i en bil och sedan vara med i en film med barnporr."

Peder Madsen alltså, att han inte ens hör hur det låter gör ju att man fattar hur fucked up han är.

Då var det dax för nästa pass . Tror det gick riktigt bra på möte . Läkaren sa att vi skulle jobba med träningen och försöka komma tillbaka till mitt gamla jobb och utvärdera om ett år och bossen fick väl lite på taffsen då att gå från 100%sjukskrivnin till 100%fullt jobb efter en sådan stor operation var rena vansinnet

Laddar för att gå in i en klass om 1h. Ska "föreläsa" (vet inte riktigt vad man ska kalla det) om stress m.m. Hu, jag gillar verkligen inte att prata i grupp på det sättet, men jag ska göra det fem gånger framöver så vänjer mig väl något (kan man hoppas).

Paus i plugget. Är inne på sista delen av debattartikeln och behöver nog pausa för idag. Fortsätter imorgon med piggare hjärna och ser om jag får klart sista texten innan det är dags att finslipa.
Snart dags att hämta mini från förskolan, det är påskfest idag och hon är ansiktsmålad som en kanin :D Jättesöt :love: Å jag målade faktiskt rätt okej :p

Sambon fyller år imorrn.... hade ju köpt kombinerad julklapp och födelsedagspresent... weekend med F1 i Melbourne...

Men så "hände hans rygg" och vi fick ställa in hela alltet...

Han kan få en trisslott imorrn... typ...

Har dammsugit och rengjort köket samt plockat fram bilder som kan vara intressanta att ha i annonsen på vår bostad. Imorgon kommer mäklaren och ska ge tips på hur vi ska fixa det inför fotograferingen. I juni får vi tillträde till vår bostad!

Här är en bild från balkongen, nu är det ju inte lika grönt ute så tänker att utsikten på sommaren kan vara trevlig att visa upp:

utsiktbalkong.webp

Den här dagen har gått i 180 vet inte riktigt hur jag ska hinna med.

Hästen på åter besök, inte mycket att säga inväntar telefonsamtal från veterinären de kan inte riktigt hitta felet men tydligen är fölis väldigt aktiv och sprattlig i magen. Kändes lite som om vi får avvakta och se hur sto och föl mår efter den har pluppat ut. De kan inte säga något i dagsläget.

Effie har hittat solplatsen på kontoret så precis som basenjisarna följer hon solen och mår gott.

Imorgon är det jobba kort-dag och kanske åka och kika på ny häst sen är jag leeeeeeeeeeeeeeeedig!

Välbehövligt kan jag säga

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
939
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
674
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka