athena_arabians
Trådstartare
Grattis i efterskott @astronaut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo fast, om jag jag mådde dåligt redan innan jag åt dom? Hade det kommit efteråt hade jag inte misstänkt annat än bären. Nu mådde jag kasst redan halv sex och jag åt vid tio, blev inte sämre efter jag ätit heller.Har inte rekommendationen varit att frysta köpebär ska kokas innan förtäring?
Om du ätit av dem tidigare så kan det ha varit något som kom redan förra gången och legat och lurat?
Vi har haft -16 här i natt. Men under dagen ska vi få plusgrader igenGod morgon! Sitter i Forsheda och muttrar lite över att det är -15 ute. I förrgår var jag och grannen ute och travade på mjuka grusvägar och pratade om att våren äntligen var här. Tji fick vi!
Vi har haft -16 här i natt. Men under dagen ska vi få plusgrader igen
Ja det är lite meckigt nu med täcken just nu. Just nu har fina hästen 400gr med hals men det kan hon ju inte ha på dagen när det blir +5-10 grader i solenSjukt irriterande! Vi ska ha plus på dagarna och rejäla minusgrader på nätterna. Tycker lite synd om hästarna som bara har tunna täcken på sig, jag hade inte räknat med så här kallt. Tur de har en stor halmad lösdrift och fri tillgång på hö iaf.
Eftersom att några verkar ha släppt JB för nattens pass så funderar jag på att boka honom en stund, känns som det kan vara en väldigt god tanke. Seriöst trodde jag att den här natten skulle bli en ovanligt sovande natt men tjiii fick jag men den kanske samarbetar med våren om att retas?
Det står samma i min kalender (inte lärarkalender)Klokskap från lärarkalendern denna veckan:
"Det är inte helt lätt att hitta lyckan i oss själva, men det är omöjligt att hitta den någon annanstans".