Kaos. Vad händer?
Uttrycket "som ett brev på posten" känns inte längre helt korrekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kaos. Vad händer?
Uttrycket "som ett brev på posten" känns inte längre helt korrekt
Har inte rekommendationen varit att frysta köpebär ska kokas innan förtäring?Köpta. Knepiga är ju att kände av det innan jag ens åt frukosten, åt inte förrän vid tio snåret, och redan vid halv sex kände jag av det
Opps! Jag köpte vist två 3d skrivare! dumma mig!
Det är konstigt vad synd hon inte gillar furminator, det är ju bland de få(enda?) effektiva borsten gillar hon bad då? där försvinner ju mkt hår
Det kan hända att största delen av chokladen redan befinner sig i våra magar . Godisväskan la jag in i sadelkammaren, men den kan jag lägga upp bild på framöverCoolt men du får ju redovisa vad det är alltihopa, nu blir jag ju nyfiken
Det kommer snart att få motsatt betydelse. Som ett brev på posten —> ny betydelse: det kan gå lite hur som helst och man kan gå miste om info eller få onödig info (någon annans post man av misstag öppnat)Uttrycket "som ett brev på posten" känns inte längre helt korrekt
Jo ffa hallon.Har inte rekommendationen varit att frysta köpebär ska kokas innan förtäring?
Om du ätit av dem tidigare så kan det ha varit något som kom redan förra gången och legat och lurat?
Vilken dag! Strålande solsken och fått massage av vännen myst med en oförskämt söt 2 veckor gamla valp Hängt med till hennes stall och hälsat på hennes ”lilla ponny” på 178 cm sen fick jag träffa min förra medryttarhäst han var fortfarande så fin som jag mindes honom
Sen pratat i flera timmar med @_husmusen_
Uj Tja... du har ju aldrig tråkigt iafNär jag måste bada Nikita känns det som jag borde lägga lapp i brevlådan till grannarna först. Otroligt hur högljudd en så liten kropp kan vara Hon skriker, slingrar sig som en orm och klättrar som jag var ett träd.
Förstår inte riktigt skalan. Det är varning för ”light” regn? Motsvarar det klass 1 varning? Hur mycket regn beräknas komma/har kommit?
Jo, om något försvinner..Uttrycket "som ett brev på posten" känns inte längre helt korrekt
Jo, nästan alla ska kokas, Det står på förpackningen.Har inte rekommendationen varit att frysta köpebär ska kokas innan förtäring?
Om du ätit av dem tidigare så kan det ha varit något som kom redan förra gången och legat och lurat?