Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man sitter på jobbet och tittar ut på snön som vräker ner och det plingar till i mobilen. Världens bästa granne har skottat min parkering och framför huset :love:. Utöver det är det hon som ger hästarna mat idag eftersom jag prioriterade att umgås med M innan jobbet.

Känner mig hysteriskt lyckligt lottad som har en så fin människa i mitt liv :heart :heart :heart

Beställt ny laddning med kattmat
Sparar nog rejält med pengar på det.
Nu ska jag försöka släpa mig ut och göra kaffe

Himla kvällströtthet :arghh: Min inbyggda sovklocka tycker bestämt att jag gått över tiden. Enligt den går man och lägger sig antingen klockan 18 eller efter midnatt. Att inget av alternativen fungerar vettigt med mina kontorstider bryr sig klockjävlen inte om :mad:

Stör mig på PostNord. Inte nog med att mitt paket låg några veckor i tullen (trots att jag betalat den där momsen).. Sedan snart 1,5 dygn tillbaka har paketet nu haft statusen ”under utkörning”. Paketet är alltså under utkörning till mig i Stockholm. Nu undrar jag hur länge denna utkörning kan tänkas pågå? Har PostNord-bilen kanske kört fel? Hur ser deras arbetsförhållanden ut för deras chaufförer? Stackarn har ju kört runt med mitt paket sen igår kl 12.32 liksom.

Kaos ...

Stör mig på PostNord. Inte nog med att mitt paket låg några veckor i tullen (trots att jag betalat den där momsen).. Sedan snart 1,5 dygn tillbaka har paketet nu haft statusen ”under utkörning”. Paketet är alltså under utkörning till mig i Stockholm. Nu undrar jag hur länge denna utkörning kan tänkas pågå? Har PostNord-bilen kanske kört fel? Hur ser deras arbetsförhållanden ut för deras chaufförer? Stackarn har ju kört runt med mitt paket sen igår kl 12.32 liksom.

Kaos ...

Alltså även om han går med rullator borde han levererat paketet vid detta laget känner jag. Något är klart lurt.

Kaos ...
Men det är ju några viktiga frågor som måste besvaras först... t.ex Varifrån började man köra? Det tar ju sin lilla tid ifrån Höör till Sthlm ;) Varifrån kommer chauffören? Fattar du hur svårt det är att hitta i Sthlms innerstad om man kommer från landet? Det kan ta en vecka pga alla enkelriktningar...
https://stockholmskallan.stockholm.se/post/24275 :rofl::rofl::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka