Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh ta lite egna initiativ det är bra här jag hört. skämt å sido var rädd om dig!
Lös det själv, du gillar ju när det händer lite saker så på med boxningshandskarna bara.
Nej allvarligt talat finns tanken så är det antagligen ganska stor risk att det behövs, hoppas det ordnar sig.
Tack och lov är det andra regler för privatpersoner! Här är det konstaterat att det är det dåliga underhållet som har orsakat problemet, så att jag ska få kompensation är inte ens en diskussion, de har dessutom fyllt på med 700 GB på vårt mobila bredband utan någon kostnad.Vi hade kabelbrott på telefonledningen till jobbet i somras. Vi fick så trevligt veta att inga garantier gällde vid kabelbrott så därför fick vi ingen ersättning alls. De tog däremot betalt för att lägga in en omkoppling av alla inkommande samtal i växeln till min mobil.
Alltså kan man köpa en kalender såhär års? Alltså en vanlig fick-kalender typ. Är en tant som gillar att ha sånt i pappersform att bläddra i men min nuvarande är så kluddig, känner att jag vill starta om med en fräsch liksom
Hur i hela friden lyckas man samla ihop till tre olika nycklar för avtagbara drag? Hoarding?Tjoho,dom ringde från verkstaden bilen är klar förutom det avtagbara draget som jag har 3 nycklar till o ingen passar så nu blir det en runda in till Mariestad o Toveks bil för märkeshjälp,suck! bil,men går det snabbt o lätt så kanske jag kan ombesiktiga o så var klar med detta dom närmaste 14 mån.
Och jag slipper hattasken
Gillar allt utom det sista stycket!Har lyckats få reda i två konstutställningar och skrivit verklistor till bägge. Hade grafiska blad över hela vardagsrummet
Tigerkaka till trädgårdscirkeln i kväll bakad och ett samtal till en potentiell arbetsgivare ringt. Nu ska jag gå ut och tända i pannan. Vill inte vakna till 15 grader som jag gjorde i morse bara för att jag inte orkade gå ner tillpannrummet på kvällen.
SMHI lovar minst -15 de närmaste nätterna så jag får helt enkelt tugga i mig att det fortfarande är eldningssäsong