Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjoho,dom ringde från verkstaden bilen är klar förutom det avtagbara draget som jag har 3 nycklar till o ingen passar :banghead: så nu blir det en runda in till Mariestad o Toveks bil för märkeshjälp,suck! :turd: bil,men går det snabbt o lätt så kanske jag kan ombesiktiga o så var klar med detta dom närmaste 14 mån.
Och jag slipper hattasken :banana:

Hemma från jobbet. Trött som en bäver, trots att jag sov både länge och bra i natt. Kanske det som är problemet.
Ute skiner solen och jag ska plantera penséer.

e5ce9874383af4f736b2ff0d40ad4fd9.webp

Äh ta lite egna initiativ det är bra här jag hört.:angel: skämt å sido var rädd om dig!

Lös det själv, du gillar ju när det händer lite saker så på med boxningshandskarna bara. ;)
Nej allvarligt talat finns tanken så är det antagligen ganska stor risk att det behövs, hoppas det ordnar sig.

Det är inte våldsamheter som väntas utan helt andra problem. Våldsamheter är lättare att lösa än detta ;)

Vi hade kabelbrott på telefonledningen till jobbet i somras. Vi fick så trevligt veta att inga garantier gällde vid kabelbrott så därför fick vi ingen ersättning alls. De tog däremot betalt för att lägga in en omkoppling av alla inkommande samtal i växeln till min mobil. :meh:
Tack och lov är det andra regler för privatpersoner! Här är det konstaterat att det är det dåliga underhållet som har orsakat problemet, så att jag ska få kompensation är inte ens en diskussion, de har dessutom fyllt på med 700 GB på vårt mobila bredband utan någon kostnad. :angel:

Att det finns lurendrejare inom hästvärlden det visste jag. Har tyvärr råkat ut för många...
Men inte inom akvarievärlden...

Tjoho,dom ringde från verkstaden bilen är klar förutom det avtagbara draget som jag har 3 nycklar till o ingen passar :banghead: så nu blir det en runda in till Mariestad o Toveks bil för märkeshjälp,suck! :turd: bil,men går det snabbt o lätt så kanske jag kan ombesiktiga o så var klar med detta dom närmaste 14 mån.
Och jag slipper hattasken :banana:
Hur i hela friden lyckas man samla ihop till tre olika nycklar för avtagbara drag? Hoarding? :D

Har lyckats få reda i två konstutställningar och skrivit verklistor till bägge. Hade grafiska blad över hela vardagsrummet :rofl:

Tigerkaka till trädgårdscirkeln i kväll bakad och ett samtal till en potentiell arbetsgivare ringt. Nu ska jag gå ut och tända i pannan. Vill inte vakna till 15 grader som jag gjorde i morse bara för att jag inte orkade gå ner tillpannrummet på kvällen.

SMHI lovar minst -15 de närmaste nätterna så jag får helt enkelt tugga i mig att det fortfarande är eldningssäsong :cry:

På väg mot Stockholm på ett företagsevent/föreläsning! Får avlastning hemma så är ledig resten av dagen. Jäklar vilken tidsoptimist jag är ibland. Tiden liksom rinner iväg ibland!! Han precis tömköra en häst och sen tjugo minuter på mig att byta om, packa och äta. Sen såg jag tåget åka och jag blev så förbannad på mig själv ovh tänkte tar bilen hela vägen in då istället men sen såg jag att det var tåget åt motsatt håll och mitt tåg car nån minut sen så jag hann :bow::bow:

Varit på lektion i förmiddags, själv igen :meh:
Har ju en bra lärare, eller hade, hon slutar denna veckan så får en ny nästa vecka. Får väl hoppas den personen är lika lättsam så slipper jag känna mig som en elefant i en porslinsbutik för jag sitter väl där själv nästa vecka igen :crazy:
Hann få feedback på det jag skrivit på min debattartikel och hon tyckte det såg bra ut :)

Maken jobbar kväll denna vecka men ska försöka få in lite plugg när barnen lagt sig ikväll.

Nu är det vaniljlatte och slapp en stund :)

Har lyckats få reda i två konstutställningar och skrivit verklistor till bägge. Hade grafiska blad över hela vardagsrummet :rofl:

Tigerkaka till trädgårdscirkeln i kväll bakad och ett samtal till en potentiell arbetsgivare ringt. Nu ska jag gå ut och tända i pannan. Vill inte vakna till 15 grader som jag gjorde i morse bara för att jag inte orkade gå ner tillpannrummet på kvällen.

SMHI lovar minst -15 de närmaste nätterna så jag får helt enkelt tugga i mig att det fortfarande är eldningssäsong :cry:
Gillar allt utom det sista stycket!
Depprimerande kallt! Hoppas på en hejdundrande vår och sommar snart :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka