Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo tack, jag hade en granne som helst körde utan någonting som bodde mitt emot min lägenhet förut och hans franska balkong hade ganska fri insyn där han stod och rökte med klockspelet sorgligt hängandes men jag låtsades som ingenting för det var nog uppmärksamhet han ville ha och såå kul skulle jag inte ge honom.
Efter ett antal år inom vården så tycker jag inte att en äldre gubbes (80 års åldern?) brist på kläder är mycket att bli vare sig upprörd eller generad över.
när jag var liten bodde vi i ett hus med loftgång och där var det ofta en som satt i bara kalsongerna. Spred ut diverse prylar gjorde han med så man fick sicksacka sig fram. Reagera nog mest på att han inte verkade frysa. Själv gick jag med mössa hela april ut typ :p

Japp, livet blev mycket lättare när jag konstaterade att det är jul. Påsken får vi ta när det blir vår ;)
Jag hade tänkt beställa hem en container under påsken - som tidigare år. För att få bort diverse skräp från tidigare ägare och byggrester och annat. Har bl.a. en hel drös halvtrasiga tegelpannor som behöver bort.

Men den här påsken är det mesta dolt under flera dm snö. Det får vänta. :meh:

Har telefontid. Gör jag inget ringer det ingen. Så fort jag börjar med något ringer det.
Läser nog nyheterna en stund ;)

Varit ute i trädgården och tagit lite mått inför vårens projekt :up: Fanns inte så mycket mer att göra pga snön. Igår rensade jag en rabatt så den är redo inför våren iallafall :)

Gilla på att du pratar med kundtjänst (dom kan erat kundnummer vid det här laget utantill och känner igen er på rösten gissar jag så det går lite smidigt)
Tittar på vad som är fel, oj oj dom fick en utmaning ;)
Nu har vi gjort en ny reset och ska avvakta 30 min och så fick jag direktnummer så jag slipper krångla mig igenom telefonsystemet! :up: :rofl: Sen kommer nästa roliga steg, se vad vi kan få för kompensation för allt jäkla strul :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka