Jag brukar köpa från kalenderkungen på nätet, de har jättestort utbud. Svårt att välja ibland.Jag det brukar jag också ha problem med!
Ok jag ska reka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar köpa från kalenderkungen på nätet, de har jättestort utbud. Svårt att välja ibland.Jag det brukar jag också ha problem med!
Ok jag ska reka!
Nä ute på balkongen är en annan femma. Tänkte på tanten som gick naken hemma och inne. Glor man i n då är det ju mer självförvållatOm du åsyftar att jag glodde så nej gjorde jag inte, utan tittade åt sidan så mycket det gick eller surfade i mobilen så fort jag var ute på min balkong.
när jag var liten bodde vi i ett hus med loftgång och där var det ofta en som satt i bara kalsongerna. Spred ut diverse prylar gjorde han med så man fick sicksacka sig fram. Reagera nog mest på att han inte verkade frysa. Själv gick jag med mössa hela april ut typJo tack, jag hade en granne som helst körde utan någonting som bodde mitt emot min lägenhet förut och hans franska balkong hade ganska fri insyn där han stod och rökte med klockspelet sorgligt hängandes men jag låtsades som ingenting för det var nog uppmärksamhet han ville ha och såå kul skulle jag inte ge honom.
Efter ett antal år inom vården så tycker jag inte att en äldre gubbes (80 års åldern?) brist på kläder är mycket att bli vare sig upprörd eller generad över.
Japp, livet blev mycket lättare när jag konstaterade att det är jul. Påsken får vi ta när det blir vårMår du bra? vad käkade du till frukost egentligen?
Jag hade tänkt beställa hem en container under påsken - som tidigare år. För att få bort diverse skräp från tidigare ägare och byggrester och annat. Har bl.a. en hel drös halvtrasiga tegelpannor som behöver bort.Japp, livet blev mycket lättare när jag konstaterade att det är jul. Påsken får vi ta när det blir vår
Förstår inte riktigt skalan. Det är varning för ”light” regn? Motsvarar det klass 1 varning? Hur mycket regn beräknas komma/har kommit?Morgoncigg och kaffe... funderar på om det blir jobb idag eller inte
Vi är där i mitten någonstans....
Här har det varit snö konstant från i början på januari till nu. En del snö i december med men julveckan var det ju såklart barmarkJapp, livet blev mycket lättare när jag konstaterade att det är jul. Påsken får vi ta när det blir vår
Kors i taket ta i trä!Hemtelefonen fungerar! Nu ska vi bara se om adsl hoppar igång också
Kanske snart ska tipsa dom om röksignaler och morse borde fungera bättre? Hoppas det blir ordning för er snart, helst för länge sedan.Hemtelefonen fungerar! Nu ska vi bara se om adsl hoppar igång också
Njuta?
Nä förlåt, dåligt skämt
Du kan göra precis vad du vill!
Adsl vill inte hoppa igång Jag pratar nu med telias kundtjänst, de ska titta på vad som är felKanske snart ska tipsa dom om röksignaler och morse borde fungera bättre? Hoppas det blir ordning för er snart, helst för länge sedan.
Gilla på att du pratar med kundtjänst (dom kan erat kundnummer vid det här laget utantill och känner igen er på rösten gissar jag så det går lite smidigt)Adsl vill inte hoppa igång Jag pratar nu med telias kundtjänst, de ska titta på vad som är fel
Sluta rensa omgående tackVarit ute i trädgården och tagit lite mått inför vårens projekt Fanns inte så mycket mer att göra pga snön. Igår rensade jag en rabatt så den är redo inför våren iallafall
Haha, är det jag som orsakat snön tänker du?Sluta rensa omgående tack
Nu har vi gjort en ny reset och ska avvakta 30 min och så fick jag direktnummer så jag slipper krångla mig igenom telefonsystemet! Sen kommer nästa roliga steg, se vad vi kan få för kompensation för allt jäkla strulGilla på att du pratar med kundtjänst (dom kan erat kundnummer vid det här laget utantill och känner igen er på rösten gissar jag så det går lite smidigt)
Tittar på vad som är fel, oj oj dom fick en utmaning
Jag har en misstanke att det kan vara så eller så är det någon/några som tagit fram utemöblerna.Haha, är det jag som orsakat snön tänker du?