Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Andas i papperspåse och kaffe intravenöst hade jag nog behövt om det var jag. Jag är tämligen chockad över ditt lugn :bow:
Jag har kommit över upprördhets stadiet, jag är mest full i skratt hur katastrofalt det kan vara. Mitt sms försvann visst på vägen också så jag får väl fortsätta strula mig igenom växeln. :rofl:

Jag beställde nya utemöbler i söndags kväll. Bara några timmar senare kom snön. På onsdag levereras utemöblerna, så vänta er en ny omgång snö på skärtorsdagen - eller kanske redan på onsdag kväll! :up:
Perfekt ju, då kan jag strunta i att skotta balkongen om det ändå ska komma mera. :up:
Stort tack, så vänligt av er :)

Köpte nya utemöbler förra veckan.... :o
:arghh::crazy:

Sitter på sjukhusbibblan och väntar på att det ska bli tid att träffa en läkare. Naturligtvis är jag alldeles för tidig. Trodde mobilens väderapp hade blivit galen när den visade -14 i morse. :nailbiting: Gärna snö men inte sån här iskyla. Katten är innerlig tacksam för att slippa släpas ut.

Nåja även om det är kallt i Stockholm så skiner solen. Är dödstrött fast jag sov i princip hela resan till Stockholm. Ska hem till syster efter besöket och hämta upp en receptlåda från vår barndom, ska bli spännande och se vad 80-tals recept är. Dock hoppas tacksamt kassler och ananas. ;) Jag har något vagt minne av den godaste tigerkakan jag någons smakat. Hoppas bara det receptkortet finns kvar. Kul med hela idén med just receptkort. :up:

:rofl: det här är helt sinnessjukt, nu la telefon av igen. Så nu fick jag prata med en ny kille som reklamerade hela lagningen eftersom den inte höll mer än en timme. Kabelbrottet är ju uppenbarligen inte lagat som det ska. Det ska bli intressant vad det kan tänkas bli för kompensation för den här perioden när jag väl kan göra en sån ansökan. :rofl:

Jag har trååååkigt! Har telefon 45 min till. Sen får jag lunch. Spännande färdigmat med mig :angel: Jag som aldrig gillat färdigrätter lever på såna nu. De duger och är godare och billigare än lunchhaket i huset :yuck: och jag har noll ork, tid eller lust att fixa matlådor.

:rofl: det här är helt sinnessjukt, nu la telefon av igen. Så nu fick jag prata med en ny kille som reklamerade hela lagningen eftersom den inte höll mer än en timme. Kabelbrottet är ju uppenbarligen inte lagat som det ska. Det ska bli intressant vad det kan tänkas bli för kompensation för den här perioden när jag väl kan göra en sån ansökan. :rofl:
Vi hade kabelbrott på telefonledningen till jobbet i somras. Vi fick så trevligt veta att inga garantier gällde vid kabelbrott så därför fick vi ingen ersättning alls. De tog däremot betalt för att lägga in en omkoppling av alla inkommande samtal i växeln till min mobil. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka