Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är deppig...
Är deppig...
Han rycker in och vickar för Marcus Berglund ibland. Du kan ju vara på gränby centrum/kvantum vid 18:30-19-isch på lördagSe på mig kom som en fråga på (låten alltså) vem vet mest. Tänkte då på @Ninnurur för visst är det din körledare? Jan Johansen?
Spännande! Har ni föreställning då ?Han rycker in och vickar för Marcus Berglund ibland. Du kan ju vara på gränby centrum/kvantum vid 18:30-19-isch på lördag
Inte officiellt mer flashmobSpännande! Har ni föreställning då ?
Ska försöka komma och titta!
Matförgiftning?Vet inte vad som är fel på mig idag, väldigt ont i magen, känner mig kräkfärdig och får gå på toa hela tiden... Känns som jag har feber också hade tänkt jobba lite när jag kom hem, men det blir nog inget av det. Får försöka äta något och sen typ lägga mig och vila
Nah, tveksamt, kände inget igår, och jag kände det innan jag hade ätit idag (yoghurt med hallon, iof frysta som tinat i kylskåpet). För någon vecka sen tror jag att jag hade det, på kvällen fick jag lite samma känsla, men då kräktes jag 3 gånger på 3 timmar, och sen "mådde jag bra" typ. Jag åt vid halv sex igår kväll, potatismos och kycklingvarmkorv, som jag hade gjort i fredags, varken smakade eller luktade konstigt. Och jag mådde inte dåligt i fredags efter jag hade ätit, eller igår heller.Matförgiftning?
Börjar det bli knöligt att få plats med alla?Det är inte våldsamheter som väntas utan helt andra problem. Våldsamheter är lättare att lösa än detta
Bra fråga,speciellt när ingen av dom passar Då funderar man på vad förra ägaren roade sig med,fritidskleptomanHur i hela friden lyckas man samla ihop till tre olika nycklar för avtagbara drag? Hoarding?
DräktigNah, tveksamt, kände inget igår, och jag kände det innan jag hade ätit idag (yoghurt med hallon, iof frysta som tinat i kylskåpet). För någon vecka sen tror jag att jag hade det, på kvällen fick jag lite samma känsla, men då kräktes jag 3 gånger på 3 timmar, och sen "mådde jag bra" typ. Jag åt vid halv sex igår kväll, potatismos och kycklingvarmkorv, som jag hade gjort i fredags, varken smakade eller luktade konstigt. Och jag mådde inte dåligt i fredags efter jag hade ätit, eller igår heller.
Egenplockade eller köpta hallon?Nah, tveksamt, kände inget igår, och jag kände det innan jag hade ätit idag (yoghurt med hallon, iof frysta som tinat i kylskåpet). För någon vecka sen tror jag att jag hade det, på kvällen fick jag lite samma känsla, men då kräktes jag 3 gånger på 3 timmar, och sen "mådde jag bra" typ. Jag åt vid halv sex igår kväll, potatismos och kycklingvarmkorv, som jag hade gjort i fredags, varken smakade eller luktade konstigt. Och jag mådde inte dåligt i fredags efter jag hade ätit, eller igår heller.