Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte vad som är fel på mig idag, väldigt ont i magen, känner mig kräkfärdig och får gå på toa hela tiden... Känns som jag har feber också :( hade tänkt jobba lite när jag kom hem, men det blir nog inget av det. Får försöka äta något och sen typ lägga mig och vila :down:

Vet inte vad som är fel på mig idag, väldigt ont i magen, känner mig kräkfärdig och får gå på toa hela tiden... Känns som jag har feber också :( hade tänkt jobba lite när jag kom hem, men det blir nog inget av det. Får försöka äta något och sen typ lägga mig och vila :down:
Matförgiftning?

Matförgiftning?
Nah, tveksamt, kände inget igår, och jag kände det innan jag hade ätit idag (yoghurt med hallon, iof frysta som tinat i kylskåpet). För någon vecka sen tror jag att jag hade det, på kvällen fick jag lite samma känsla, men då kräktes jag 3 gånger på 3 timmar, och sen "mådde jag bra" typ. Jag åt vid halv sex igår kväll, potatismos och kycklingvarmkorv, som jag hade gjort i fredags, varken smakade eller luktade konstigt. Och jag mådde inte dåligt i fredags efter jag hade ätit, eller igår heller.

På väg till p-garaget och ska sen köra till fritids för att hämta dottern. Vi ska byta om innan vi kör till stallet.

Ikväll förtjänar vi, åtminstone jag, något gott! Det hårda jobbet fortsätter imorgon men ändå.

Nah, tveksamt, kände inget igår, och jag kände det innan jag hade ätit idag (yoghurt med hallon, iof frysta som tinat i kylskåpet). För någon vecka sen tror jag att jag hade det, på kvällen fick jag lite samma känsla, men då kräktes jag 3 gånger på 3 timmar, och sen "mådde jag bra" typ. Jag åt vid halv sex igår kväll, potatismos och kycklingvarmkorv, som jag hade gjort i fredags, varken smakade eller luktade konstigt. Och jag mådde inte dåligt i fredags efter jag hade ätit, eller igår heller.
Dräktig :idea:

Egenplockade eller köpta hallon?
De som finns i butik har ju haft varningar på sig tidigare, för ovälkomna bakerier.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka