Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-9,8 i Stocholm. Håller med! Så, Jävla. Onödigt.
Jag sitter och försöker få igång rösten och funderar på anekdoter. Jag läste in en föreläsning till en distansutbildning igår kväll - jättetrött och i halvmörker. När jag lyssnade på den så insåg jag att jag lät minst sagt trött, monoton och oinspirerande.
Eftersom det finns gränser för hur mycket man får plåga och tråka ut studenter så tänkte jag nu sjunga upp, få lite styrsel på mun och stämband, ta på mig teaterhatten och leverera något betydligt mer intressant så här på morgonkvisten innan jag åker till jobbet.
Det är fantastiskt vackert där uppe men kan inte påstå att jag saknar Vindeln i övrigt - ffa inte när du nämner tempenBild från gårdagens promenad:
Svanar nere vid Vindelälven De blev skitsura på oss och drog strax efter att bilden är tagen
Jag är mycket tveksam till att det finns gränser faktiskt När jag läste historia på distans hade vi en lärare, han läste monotont innantill i 2 timmar, ingen powerpoint utan det enda han visade var en egen tecknad bild som ingen lyckades tyda. Jag försökte på alla sätt att ta in vad han sa men det var helt omöjligt. Tack och lov var det mesta från vår kurslitteratur så jag kunde lära mig ändå. Tur att många av de andra lärarna var betydligt bättre föreläsare, en var helt suverän, tiden flög iväg och man gick ifrån föreläsningen med en känsla av att man hade lärt sig massor!
Kramar
*stor kram*
Tungt men starkt gjort att tänka på hennes bästa.
Hoppas det blir bättre snart.
Så tråkigt Beklagar det tråkiga beslutet!
Stor kram
@EmmaW: Så sorgligt! Kram till dig!
Beklagar
Kram till alla som behöver, särskilt @EmmaW och @EmmaBovary
Har sovit en stund och kollar nu Eureka
Ska dricka lite kaffe och äta lite, sen sova igen haha
heart
Så kanske han resonerade också..
Efter ett antal år inom vården så tycker jag inte att en äldre gubbes (80 års åldern?) brist på kläder är mycket att bli vare sig upprörd eller generad över.
Glor man in hos folk får man skylla sig själv om man ser mer än man tänkt sigSå kanske han resonerade också.
Han kanske bara gillade att vara naken.
(när jag bodde på tredje vånignen och mian fönster vette ut mot träd och dunge så gick jag naken i lägenheten mest hela tiden....)
-9,8 i Stocholm. Håller med! Så, Jävla. Onödigt