Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon är det en vecka till skattepengarna börjar betalas ut
Skulle kliva upp i lugn och ro för att koka ägg till frukost. Sparven och katterna hade andra planer. Frukosten blev därför istället ett chokladägg som inmundigades medan jag vaggade barnet med foten och underhöll busig katt med den lediga handen. Ägg som ägg?
Du får uppfinna något som roar katten och dess rörelser vaggar då barnet?Skulle kliva upp i lugn och ro för att koka ägg till frukost. Sparven och katterna hade andra planer. Frukosten blev därför istället ett chokladägg som inmundigades medan jag vaggade barnet med foten och underhöll busig katt med den lediga handen. Ägg som ägg?
Jag tror att den uppfinningen kallas sambo? Men han var ur funktion just dåDu får uppfinna något som roar katten och dess rörelser vaggar då barnet?
Blanda inte ihop dem när du skriverFöljer liverapporteringen från Peder Madsen-rättegången och lärarchatten gällande b-uppsatsämnen samtidigt.
AjdåJag tror att den uppfinningen kallas sambo? Men han var ur funktion just då
Det var Boll-katten. Henne roar man bäst med ett snöre som rör sig oväntat, och är man inte uppmärksam så gnager hon av dom. Leksaker är under hennes värdighetAjdå
Men alltså, ett stort hamsterhjul som katten springer efter leksak i som driver en arm så att sittern gungar?
Men idén är inte helt knäpp till Fisken?Det var Boll-katten. Henne roar man bäst med ett snöre som rör sig oväntat, och är man inte uppmärksam så gnager hon av dom. Leksaker är under hennes värdighet
Bygger du hjulet så är jag villig att testa!Men idén är inte helt knäpp till Fisken?