Ja, jag misstänker nu kycklingkorven jag åt på måndag kväll... Magen är bättre idag, men ännu inte helt hundra.Sa ju det Har varit matförgiftad två gånger, känner igen det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag misstänker nu kycklingkorven jag åt på måndag kväll... Magen är bättre idag, men ännu inte helt hundra.Sa ju det Har varit matförgiftad två gånger, känner igen det...
Lycka till @Marita73!
Önskar också lycka till @Marita73 Fast jag inte har en aning om vad
Kram!Jag har en fläck hudcancer som ska opereras bort. Tack
KramNu ska jag snart iväg för att operera bort cancern
Nervös som fan men oj så skönt det ska bli
Håller tummarna för att allt går så smärtfritt och enkelt som möjligt !Nu ska jag snart iväg för att operera bort cancern
Nervös som fan men oj så skönt det ska bli
Kram och hoppas allt går bra!Jag har en fläck hudcancer som ska opereras bort. Tack
Kolla deras hemsida! Kan mycket väl vara så att det är öppet vissa tider ändå!Neeeeeej, är fredag en röd dag?! Skulle handla byggmaterial då.
Har du kontaktat skatteverket?Jag ojar mig för min deklaration lite...
Jag skrev mig som utvandrad från Sverige i Oktober. Dvs min folkbokföringsadress är numera min adress här i Australien.
Men har inte fått deklarationen skickad (än?) och mitt bankid-kort har gått ut.
Tycker att korv är godast antingen grillat eller kokt.Gott och lätt! Steka korv. Är jag riktigt lat så micrar jag dem. Men godare stekt. Med ketchup, senap, torkad lök och lite bostongurka.