Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar lite nervöst på snövädret som ska dra in. Undrar om tågen går som normalt sen eller om jag får ta mig hem på annat sätt i em?

Brrr

Kickstartade denna dagen med att släpa ut trött liten hund som INTE ville gå upp eller åka till jobbet :rofl:

Väl på jobbet 15 min tidigare var det bara att klättra upp på snorhala, isklädda minireningsverk och skruva av förhöjningshalsar till kund. Jag och Kollegan har svurit rätt bra på dessa.

Massor att göra på jobbet + att vi bara jobbar till 1 idag :banana:

Kommer bli en ruggigt bra dag detta :D

Jag är klar på våning 3, och ska ner på våning 2. Bara det att hissen sitter fast på våning 3, med en innerdörr öppen och en stängd, och inget händer när jag trycker på knapparna... Jag kan ta mig ner men min städvagn tycker det är lite jobbigare :banghead:

Mini har feber så är hemma idag, plugget blir lidande men är en bit kvar till deadline så det är ingen fara så sätt. Hade mest velat läsa allt i studiematerialet och kanske hunnit lära mig något med :meh:
Är inne på skräckromantik och läraren jo men Frankenstein har väl alla sett! Jovisst :angel:
Men nu har jag det :D Även Dracula :p
Finns det ingen roligare skräckromantik :arghh:
Tur man har Viaplay :up:
Har även kollat på alla 3 hungerspelfilmerna samt Divergent och en annan i samma genre som inte alls var lika bra. Ska dyka in i böckerna snart. Tur man läser snabbt så försöker hinna alla under nästa vecka.

Nu måste jag in till bibblan en sväng så dags att packa sig ut i bilen. Maken jobbar ju kväll så blir hemma och sover ikapp med mini :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
939
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
673
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka