Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OJ, fy vad det måste göra ont!1,5 x 1,5 cm fick de ta bort av läppen. Sydd med 18 stygn och smärtan är just nu fullständigt vidrig.
Hoppas smärtan går över snart och att läkningen går bra.1,5 x 1,5 cm fick de ta bort av läppen. Sydd med 18 stygn och smärtan är just nu fullständigt vidrig.
Ogilla.1,5 x 1,5 cm fick de ta bort av läppen. Sydd med 18 stygn och smärtan är just nu fullständigt vidrig.
Fy bubblan ! Jag tog bort ett födelsemärke (åldersvårta, hette det visst ) vid höften och då sydde man med endast tre stygn. Tyckte att det gjorde hyfsat ont det också när bedövningen släppte.... Kan inte ens föreställa mig hur 18 stygn på läppen känns....1,5 x 1,5 cm fick de ta bort av läppen. Sydd med 18 stygn och smärtan är just nu fullständigt vidrig.
heart Kram! Hoppas du fick något att ta för smärtan.1,5 x 1,5 cm fick de ta bort av läppen. Sydd med 18 stygn och smärtan är just nu fullständigt vidrig.
Hoppas att det läker snabbt nu!1,5 x 1,5 cm fick de ta bort av läppen. Sydd med 18 stygn och smärtan är just nu fullständigt vidrig.
Tur du inte kör Skrikare? jag gissar på barn.
Kliv, kliv, överlev.
Eller....
Tänk, tänk, drick något stärkande.
1,5 x 1,5 cm fick de ta bort av läppen. Sydd med 18 stygn och smärtan är just nu fullständigt vidrig.
1,5 x 1,5 cm fick de ta bort av läppen. Sydd med 18 stygn och smärtan är just nu fullständigt vidrig.
Jag har ett i-landsproblem. Jag vet inte vad jag ska ha för efterrätt i morgon. @bettysmatte kanske har något förslag? Det bör vara något som är lätt att göra.