Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratade precis med Vännen och blev påmind om varför jag trivs så bra med honom. Jag älskar verkligen när vänner på ett bra sätt får mig att tänka till något varv extra och ifrågasätta mina vanliga tankebanor. Nu är jag dock lite irriterad på mig själv :p

Besök hos barnmorska och sen handlade vi. Vi tänkte det skulle vara lugnt på affären vid 10, men inte då. Ändå glad att vi handlat nu, vill inte tänka på vilket kaos det kommer vara där senare idag.
Vilar i soffan nu. Sov dåligt i natt.

1,5 x 1,5 cm fick de ta bort av läppen. Sydd med 18 stygn och smärtan är just nu fullständigt vidrig.
Fy bubblan :( ! Jag tog bort ett födelsemärke (åldersvårta, hette det visst ;) ) vid höften och då sydde man med endast tre stygn. Tyckte att det gjorde hyfsat ont det också när bedövningen släppte.... Kan inte ens föreställa mig hur 18 stygn på läppen känns.... :crazy:

Lite påskgodis, rökt lax, påskmust och vin - sedan behöver jag inte mer påskmat :) .

Det är SOL och takdropp just nu (men ikväll ska vi visst få några centimeter snö igen :meh:) :banana: !! Får väl passa på att gå ut med hund och ut och fixa till hästarna så länge det varar.

Väntar på ett tre timmar seminarium, men det ska bli kul, intressant ämne och pålästa kurskamrater vilket gör att vi kommer rätt mycket framåt varje gång! Jag hoppas att adsl sköter sig men jag har mitt mobila bredband i närheten om det skulle strula. :cautious:

Ätit lunch på BK. Sedan shoppat lite på TGR - anteckningsblock och pennor till Göteborgsresan (ska gå på flera föreläsningar där) och små koppar att lägga upp fiskmaten i. Morsan är fiskvakt när jag åker till Göteborg om drygt en vecka:bow:
Blir nog spännande att åka dit. Först samåka ner till Göteborg med bil (delar på soppan) på fredagen. Sedan bo 2 nätter på ett vandrarhem. Gå på mässan och föreläsningar. Banketten på lördag kväll. Ta direkt-tåget hem på söndag kväll:nailbiting::nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
939
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
672
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka