Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ger upp - var är min zolpidem? Nu när JB vägrar visa sin fula nuna.

Vore ytterst tacksam om katten kunde sluta vispa svansen i sin vattenkopp och sedan över hela skrivbordet och mitt tangentbord. Det finns en anledning till att jag bara har billiga tangentbord/möss. De håller inte särskilt länge i det här hushållet :meh:

Jag ger upp - var är min zolpidem? Nu när JB vägrar visa sin fula nuna.

Vore ytterst tacksam om katten kunde sluta vispa svansen i sin vattenkopp och sedan över hela skrivbordet och mitt tangentbord. Det finns en anledning till att jag bara har billiga tangentbord/möss. De håller inte särskilt länge i det här hushållet :meh:

Kanske kan vara en ide att flytta vattenkoppen till ett annat ställe men fortfarande nära där det står nu? :rofl: Nikita :p

Senast ändrad:
Kanske kan vara en ide att flytta vattenkoppen till ett annat ställe men fortfarande nära där det står nu? :rofl: Niktia :p

Fast nej det kan jag inte göra, det skulle inte Nikita tycka om. Då kan hon inte dricka utan att lämna sängen.

25016229348_2d68da3490_m.jpg

Nehepps det får bli att blunda och vila ögonen en stund, JB funderar jag på att dumpa nästa gång han bemödar sig att ta sig mot mitt håll då kanske han inser vad han går miste om och börjar springa efter mig? :p
#kvinnliglist
#JBdumpningsplaner

Senast ändrad:
Nehepps det får bli att blunda och vila ögonen en stund, JB funderar jag på att dumpa nästa gång han bemödar sig att ta sig mot mitt håll då kanske han inser vad han går miste om och börjar springa efter mig? :p
#kvinnliglist
#JBdumpningsplaner

Mina planer blev motarbetade totalt!!
Ingen JB men det hade jag inte trott heller men att Pälsfröken överger mig också är riktigt surt, jag vill ha min fotvärmare ju.:cry:

Inte kunnat somna om sen jag var upp och kissade för en timme sen. Två timmar kvar tills klockan ska ringa så ingen riktig lust att gå upp än.

Sista tvätten upptagen. Funderar på om det ändå är matförgiftning jag fått, Klostridiebakterie hittade jag nått om, som skulle kunna stämma... :arghh: ska duscha nu, sen lägga mig, se om jag å maken kan videochatta lite.
Sa ju det :p Har varit matförgiftad två gånger, känner igen det...:down:

-12 nu. Sitter på bussen till jobbet som vanligt.
Idag lär det vara lugn på jobbet. De flesta har väl gått på påsklov.
Städa mina torsdagshus och sedan åka hem igen.
Ska in på apoteket och kolla om de har medicinkoppar

Idag ska jag åka 1,5 h enkel väg för att slå ner två pinnar i backen. Sen ska jag hem igen. Det är effektiv arbetstid det! Ibland undrar jag hur de planerar..
Nåja, jag får betalt så ska inte klaga.

Insåg att jag inte ridit sen september. Börjar bli dags att sätta igång igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
939
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
673
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka