Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett i-landsproblem. Jag vet inte vad jag ska ha för efterrätt i morgon. @bettysmatte kanske har något förslag? Det bör vara något som är lätt att göra.
@Marita73 hoppas på snabb läkning!
heart Kram! Hoppas du fick något att ta för smärtan.
Hoppas att det läker snabbt nu!
Be om roligare saker i droppet!
Hoppas smärtan försvinner togsnabbt och du inte behöver göra om detta ingrepp!
Jag fick inget smärtstillande alls. Försöker sova bort så mycket tid som möjligt för det där med att äta och prata är ingen höjdare. Ligger i soffan med katter på mig.
Marängsviss, kanske? Bara att lägga ihop maränger, glass, grädde, chokladsås och ev bär/frukt efter tycke och smak.Jag har ett i-landsproblem. Jag vet inte vad jag ska ha för efterrätt i morgon. @bettysmatte kanske har något förslag? Det bör vara något som är lätt att göra.
Grattis!!Jag fick exjobbet!
Visa bifogad fil 12830
Mitt standardförslag - Gino.Jag har ett i-landsproblem. Jag vet inte vad jag ska ha för efterrätt i morgon. @bettysmatte kanske har något förslag? Det bör vara något som är lätt att göra.
Jag ger mig attans på att han gömt sig på något mjuk kudde och gömt sig under en varm filt eller något den där eländiga JB.
Här är han inte,bara hundarnas Jb har varit förbi men hans jobb ska jag förstöra nu när jag ska släpa ut dom.
Kan meddela er alla att JAG hade lång dejt med JB inatt, han var MIN - moahahahahaJag ger upp - var är min zolpidem? Nu när JB vägrar visa sin fula nuna.
Vore ytterst tacksam om katten kunde sluta vispa svansen i sin vattenkopp och sedan över hela skrivbordet och mitt tangentbord. Det finns en anledning till att jag bara har billiga tangentbord/möss. De håller inte särskilt länge i det här hushållet
De här är förresten både enkla och väldigt goda:Jag har ett i-landsproblem. Jag vet inte vad jag ska ha för efterrätt i morgon. @bettysmatte kanske har något förslag? Det bör vara något som är lätt att göra.
Det är ju på lördag man går påskkärring!Går inte barn påskkärring längre? Första året i hus med 99 procent barnfamiljer i rätt ålder, så har jag varit en god granne och laddat upp med 750 gram godis. Inte en kotte har ringt på dörren!
Är det? När jag var barn var det på skärtorsdagen. Det är ju då påskkärringarna flyger till Blåkulla !Det är ju på lördag man går påskkärring!
Det är ju på lördag man går påskkärring!
Idag är det ju skol- och arbetsdag.Är det? När jag var barn var det på skärtorsdagen. Det är ju då påskkärringarna flyger till Blåkulla !
Men folk jobbar väl och går i skolan idag?Inte i min del av landet. Där är det skärtorsdag.
Beror nog på var i landet man befinner sig det också. Här är det påsklov denna veckan, och som skoladministratör har jag tagit semester idag .Idag är det ju skol- och arbetsdag.
Jag har alltid haft lov efter påsk.Beror nog på var i landet man befinner sig det också. Här är det påsklov denna veckan, och som skoladministratör har jag tagit semester idag .
Men folk jobbar väl och går i skolan idag?