Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses Jag verkar ha förträngt från förra året precis hur mycket en katt kan fälla, det är ju kopiösa mängder
Nej då hon är 80 år och har blivit enormt senil på ganska kort tid och dom hon bott hos har blivit less . Hon minns inte tanten eller hennes syster. Hon pratar bara om mig fast jag inte träffat henne på 11 år så jag måste gett bra intryck på henne. Svägerskan och hennes man ska dit i slutet av april så tanten måste sköta henne tills dess så ska dom försöka hitta någon typ av äldreboende. Så tanten har skött om henne sedan hon kom dit för en månad sedan. Det är därför som man måste ha många barn i Thailand som tar hand om en när man blir gammal och inte klarar att ta hand om sig själv om man inte är rik . Så vi ska inte klaga här i Sverige, servicen kanske inte är det man önskar ibland men man är inte helt utlämnad som därHoppas det inte är något allvarligt med svärmor bara och jag du reder dig kalasfint en stund till på egen hand utan tanten.
Jaha okej, skönt det inte är något plötsligt akut som inträffat åtminstone. Kunde ju vara bättre men klart värre också.Nej då hon är 80 år och har blivit enormt senil på ganska kort tid och dom hon bott hos har blivit less . Hon minns inte tanten eller hennes syster. Hon pratar bara om mig fast jag inte träffat henne på 11 år så jag måste gett bra intryck på henne. Svägerskan och hennes man ska dit i slutet av april så tanten måste sköta henne tills dess så ska dom försöka hitta någon typ av äldreboende. Så tanten har skött om henne sedan hon kom dit för en månad sedan. Det är därför som man måste ha många barn i Thailand som tar hand om en när man blir gammal och inte klarar att ta hand om sig själv om man inte är rik . Så vi ska inte klaga här i Sverige, servicen kanske inte är det man önskar ibland men man är inte helt utlämnad som där
Bara 2 snubbel höger, några steg att räta upp på och sen 5 snubbel vänster är lagom nära hem menar du?Dags att gå hem känner jag. Tur det är nära för en gångs skull
Sa hon som inte dricker smygsuper du din lilla råttaBara 2 snubbel höger, några steg att räta upp på och sen 5 snubbel vänster är lagom nära hem menar du?
Låter som du haft en trevlig kväll, skoj!
God natt, håller tummarna att det ordnar sig.Dax att ställa om klockan och lägga sig och hoppas att det löser sig med svärmor och att älsklingen kommer hem på tisdag men det skiter sig säkert som allt verkar göra det senaste halvåret
Sa hon som inte dricker smygsuper du din lilla råtta
Jag var inte lika nöjd för ett tag sen när jag kraschade kattskål med blötmat iJaha ,helt okordinerad lyckades jag slå en mattallrik i soffbordet,tur jag hade ätit upp maten på den.
Oj! Ingen aning
Äta kanskeJag hade egentligen tänkt att lägga mig men fick ett sms av en kompis som behöver väckningshjälp 06:00 så det sa jag att jag kunde ställa upp på.
Med andra ord är det en ny kanna kaffe på gång och jag ska försöka hitta på något att sysselsätta mig med en stund till.