Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jisses :crazy: Jag verkar ha förträngt från förra året precis hur mycket en katt kan fälla, det är ju kopiösa mängder O_o

Ja herregud, vad hände med att en burma behöver ingen pälsvård utan man bara stryker den över ryggen så var det klart? :meh: Måste söka genom kattens blåblodiga stamtavla och se om jag kan hitta en isbjörn någonstans. :crazy: Furminatorn går bort eftersom hon avskyr den och jag föredrar att behålla huden där den ska vara. Fattar inte hur en katt utan underull kan generera sådana mängder med hår? :idea:

hallonsaft erkänner och bjuder på detta.:o
Vilka fantastiska missar har ni andra gjort senaste tiden? Jag är inte ensam, det kan ni inte lura i mig :p
Jo men jag har koll eller inte kanske?
Fixade iordning diskmaskin, laddade med medel och skulle bara ta och fixa kaffe och sen starta igång den:angel: Ingen katastrof att den får gå lite senare idag för den här tiden i lägenhet känns det inte som smartaste beslutet att starta den precis men jag hade ju en plan i alla fall, alltid något :o

Hoppas det inte är något allvarligt med svärmor bara och jag du reder dig kalasfint en stund till på egen hand utan tanten.
Nej då hon är 80 år och har blivit enormt senil på ganska kort tid och dom hon bott hos har blivit less . Hon minns inte tanten eller hennes syster. Hon pratar bara om mig fast jag inte träffat henne på 11 år så jag måste gett bra intryck på henne. Svägerskan och hennes man ska dit i slutet av april så tanten måste sköta henne tills dess så ska dom försöka hitta någon typ av äldreboende. Så tanten har skött om henne sedan hon kom dit för en månad sedan. Det är därför som man måste ha många barn i Thailand som tar hand om en när man blir gammal och inte klarar att ta hand om sig själv om man inte är rik . Så vi ska inte klaga här i Sverige, servicen kanske inte är det man önskar ibland men man är inte helt utlämnad som där

Nej då hon är 80 år och har blivit enormt senil på ganska kort tid och dom hon bott hos har blivit less . Hon minns inte tanten eller hennes syster. Hon pratar bara om mig fast jag inte träffat henne på 11 år så jag måste gett bra intryck på henne. Svägerskan och hennes man ska dit i slutet av april så tanten måste sköta henne tills dess så ska dom försöka hitta någon typ av äldreboende. Så tanten har skött om henne sedan hon kom dit för en månad sedan. Det är därför som man måste ha många barn i Thailand som tar hand om en när man blir gammal och inte klarar att ta hand om sig själv om man inte är rik . Så vi ska inte klaga här i Sverige, servicen kanske inte är det man önskar ibland men man är inte helt utlämnad som där
Jaha okej, skönt det inte är något plötsligt akut som inträffat åtminstone. Kunde ju vara bättre men klart värre också.

Jag hade egentligen tänkt att lägga mig men fick ett sms av en kompis som behöver väckningshjälp 06:00 så det sa jag att jag kunde ställa upp på.
Med andra ord är det en ny kanna kaffe på gång och jag ska försöka hitta på något att sysselsätta mig med en stund till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
670
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka