Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Huvudvärken från igår hänger i.. Jävla axel som är problemet, hänger fem cm nedanför den andra :cautious: Gick ändå med ortos hela dan igår, borde ha sovit med den också. Lägg till sprängande bihålor på det...

Men sovmorgon idag. Kort jävla sovmorgon :mad: Ska klippa ihop en till kurmusik och testrida till idag. Någon har fö kopplat den svarta duracellkaninen till ett kärnkraftverk men inte uppgraderat bromsarna. Får kanske lägga in lite längre halter för att stämma av musiken ;)

Hu, 20+ sidor är lite för mycket att läsa ikapp :crazy: kanske gör det under dagen.
Har satt igång med matdagbok till dottern, läkarbesök om drygt en vecka. Hoppas så att vi kan reda ut hennes dåliga aptit och få reda på varför hon har ont i magen till och från.

Måste åka och handla. Retar mig på att det känns så SENT :yuck:....men det brukar rätta till sig efter ett par dagar eller så :up: !

Har precis hittat vad jag vill ha som födelsedagspresent i år, och det måste bli en present i förväg (typ nästan 2 månader :D) för det är kampanjpris bara denna helgen. Och jag vill ju inte att mamma och pappa ska behöva lägga onödigt mycket pengar på mig.... ;)

15573BA1-C14E-484B-808C-CD6E2F963174.webp

Försöker göra märklappar till hästens hökassar, men min medstjälpare tycker att det är onödigt

Funderar på att gå ut och dra en runda på secondhand. Efter att ha röjt garderoberna inser jag att att jag faktiskt behöver ngn snygg kavaj.
Att mina gamla kavajer satt jävligt tight jömflrt med tidigare försöker jag att sluta tänka på :angel:
Åt en chokladbit till frukost nyss som ett led i förnekelsen :angel:

Hade min nya skarpt rosa väska på partiets distriktsstämma igår. Fick positiva kommentarer.

Tänk vad lite shopping kan göra för humöret :up:

Plus att det var finemang att vara i skarpa diskussioner och samtal. Jag blir alltid så upprymd av att vara i samtal med smarta människor.

Hade min nya skarpt rosa väska på partiets distriktsstämma igår. Fick positiva kommentarer.

Tänk vad lite shopping kan göra för humöret :up:

Plus att det var finemang att vara i skarpa diskussioner och samtal. Jag blir alltid så upprymd av att vara i samtal med smarta människor.

Så kul!! Mode och glada färger piggar upp!
Håller med om det sista också! Därför jag älskar mina vänner, så jävla skarpa liksom. Och just det att man kan diskutera typ ens nya skor och därefter skifta till ämnen som livet mening, politik, historia eller vad som helst :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
666
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka