Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på osannolikt bra humör idag!
Tänker att det är dags att inviga de nya prada-skorna som bara stått och väntat på rätt tillfälle. Nu är de sulade och klara att möta våren!
De är i petroliumfärgat sammet, plockade fram en turkos, rosa och petrolium-mönstrad 80-tals sidenjacka med axelvaddar. Till det tänkte jag köra min turkosa midjeväska och rosa strumpor från Gucci. En turkos tyllkjol kompletterar looken. Färgbomben är ett faktum! :D :rofl:

För att det inte ska bli alltför minimalistiskt tänkte jag kombinera med stora guldiga smycken :angel:

Bild!

Våra tulpaner har slagit ut :love:

Bifogade filer

• IMG_20180325_132634_189.webp
    IMG_20180325_132634_189.webp
    101,8 KB · Visningar: 50
Har kollat en film, det stod att den var 1 timme och 15 minuter men visade sig vara 1 timme och 40 minuter. Funderar på att se Smartare än en femteklassare.

Nu har vi klarat av 8km på våta,slaskiga grusvägar :turd::yuck:
Städat en del av det 400kvm stora magasinet så jag kan börja köra :turd: till återvinningen.
Fikat i kuvösen o funderat på om det inte går att äta middagen ute nu när klockan flyttat fram,den är ff varm o skön.:up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka