Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
när man lovat sig själv att inte införskaffa ngt efter typ en veckas ångestfylld rensning av lägenhetsgarderoben... meeeeen så hittar man den perfekt jumpsuiten från DVF på seconhand :nailbiting:

29087475_160830017899690_2469471779903504384_n.jpg

Visa bifogad fil 12734
Perfekt! Har en snarlik. Dock smutsigt gul. Använder den som målarkläder

Du kanske redan skrivit det men har isåfall missat. Hur har det gått med din häst?

Det börjar gå åt rätt håll. Ödemet har minskat. Inte behövt metacam de sista dagarna men en kur på hippotrim.
Bäckenet, ligamenten är hela och fölungen lever mer än så vet vi inte. Ska in på återbesök med ultraljud och nya prover på onsdag. Hon verkar piggare äter och dricker men rör sig långsamt så det är bara att vänta och se. Känns som om det kan gå vägen men vågar inte hoppas än.

Hittade förresten en loppa när jag skulle äta :nailbiting:. Hoppas det bara hunden eller katten som stött på en igelkott eller nåt.

Hur många pullor har du och hur stor plats har de? :)
4 hönor och 1 tupp. Just nu har de en hundgård på 17 kvadrat och därinne en liten bod som skydd, i sommar ska vi bygga ett riktigt hönshus och utöka utedelen lite också.
Sommartid (vår och höst när det inte är snö, annars vägrar de) får de gå fritt i trädgården när vi är hemma.
Har Orpington, rätt stor ras.

Blev helt slut efter loppisen igår. Var nästan en hel dag. Mkt folk, och jag har ju social fobi. Så när jag kom hem, fick jag en ångestattack och en gråt-attack. I morse med:cry:
Det var kul på loppisen, men ändå är jag "rädd" hela tiden. Spänner mig i hela kroppen.:cry:
Det känns som jag inte får någon hjälp för det alls. Varken mina mediciner eller hos den nya psykologen. :cry:
Var hos psykologen i fredags. Först var hen sen, 10 minuter. Sedan var jag ute efter 20 min igen...:mad:

Idag har jag gjort ett vattenbyte på ett av karen + städat filtret där. Lagat lunch - våfflor med sylt och grädde:d
Tog en tupplur på em, slocknade på sängen helt i över en timme:o
I morgon är det jobbardag igen:heart Så jag har packat min frukostkasse, lagt i en matlåda eftersom jag ska till min Vc direkt efter jobbet (dietisten). Tagit fram kläder till i morgon. Tvättat och packat ner mina jobbarkläder. Ska hoppa in i duschen snart.

Glömde.
Brukar träffa min KP på torsdagar, eftersom det är den dagen hen kan. Denna torsdag kan hen inte för hen ska vara i sin sommarstuga i påsk... Jag frågade om måndagen. Då sa hen att hen ska träffa sin syster då. Skulle höra av sig i kväll. Än har hen inte hört av sig...:devil::devil::devil:
Hen har ju fått detta "jobb" av kommunen, då måste man väl se till att sköta det? Hen får ju "lön" varje månad...:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka