Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillade tantenJag såg det igår. Tycker om programledaren och kul att se när en 91-åring var med och tävlade
Perfekt! Har en snarlik. Dock smutsigt gul. Använder den som målarklädernär man lovat sig själv att inte införskaffa ngt efter typ en veckas ångestfylld rensning av lägenhetsgarderoben... meeeeen så hittar man den perfekt jumpsuiten från DVF på seconhand
Visa bifogad fil 12734
Du kanske redan skrivit det men har isåfall missat. Hur har det gått med din häst?
Varför är jag inte förvånad
Hur många pullor har du och hur stor plats har de?Varit ute på altanen hela dagen nästan. Inte gjort många knop, men fått lite omplanterat, varit hos hönsen osv också.
Nu är middagen intagen och jag sjunker ner i soffan.
Haha nej. Min smak är typ sluskig greve med BMI i överkant.
4 hönor och 1 tupp. Just nu har de en hundgård på 17 kvadrat och därinne en liten bod som skydd, i sommar ska vi bygga ett riktigt hönshus och utöka utedelen lite också.Hur många pullor har du och hur stor plats har de?
Jag visste det!
Flamingon utrotade dinusarierna!
Hittade förresten en loppa när jag skulle äta . Hoppas det bara hunden eller katten som stött på en igelkott eller nåt.