Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får ta och hänga lite kläder och steka lite fläsk till älgpölsan jag ska ha i matlådan :d.Nu blir det några hektiska dagar med möte i morgonkväll besikta bilen och hämta tanten på tisdag och sedan det jag är mest orolig över på onsdag .Första rehabmötet :nailbiting: Hoppas det går vägen och inte skiter sig .Sedan är det påsk och man kan sitta på en sjö och dra öring och röding .Blir underbart och tanten hemma .Vad mer kan man önska sig :D

Jag har en ide om en buke lek men är osäker på hur den tas emot. (hittade den på en annan sida).
Den heter dålig terapeut.
Man berättar ett mindre problem man har så får man ett dåligt men humoristisk svar av nästa som sen få presentera ett mindre problem. Så fortsätter det hela. vad tycker ni om detta?

Jag har en ide om en buke lek men är osäker på hur den tas emot. (hittade den på en annan sida).
Den heter dålig terapeut.
Man berättar ett mindre problem man har så får man ett dåligt men humoristisk svar av nästa som sen få presentera ett mindre problem. Så fortsätter det hela. vad tycker ni om detta?
Starta tråden så får vi se vad som händer :up:

Det värsta som kan hända är väl att tråden dör?

Idag har jag gjort ett vattenbyte på ett av karen + städat filtret där. Lagat lunch - våfflor med sylt och grädde:d
Tog en tupplur på em, slocknade på sängen helt i över en timme:o
I morgon är det jobbardag igen:heart Så jag har packat min frukostkasse, lagt i en matlåda eftersom jag ska till min Vc direkt efter jobbet (dietisten). Tagit fram kläder till i morgon. Tvättat och packat ner mina jobbarkläder. Ska hoppa in i duschen snart.
Det gjorde jag förra helgen men fick problem med filtret men fick det tätt tillslut men har beställt packningar så nu är fiskarna nöjda med rent och klart vatten

Tjoho! Har så bra feeling! Träffat massa sköna människor och har bokat in en sill-middag med folk mellan 20-90 år på onsdag! Kul!!!
Kommer hem och ser att ”fab Freddie” börjat följa mig på Instagram och skickat ett peppigt och glatt meddelande :love:

Kollar på Ex on the beach och efter det ska jag sova. Imorgon är jag ledig från jobbet men fullt upp i övrigt. Allting är alltså precis som vanligt :p

Nu är gubbhelvetet klart. Herregud så många sammanbrott jag fått pga denna. Råkade lägga en lego fel och skulle ta bort så får man med en hel hög och måste göra om. Instruktionerna var inte alltid tydliga.

Såhär små var bitarna, tog en lypsyl som jämförelse:
1_5ab81f829606ee1e3d1c5ac0.jpg

Bifogade filer

• mario.webp
    mario.webp
    28,3 KB · Visningar: 31
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat