Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är gubbhelvetet klart. Herregud så många sammanbrott jag fått pga denna. Råkade lägga en lego fel och skulle ta bort så får man med en hel hög och måste göra om. Instruktionerna var inte alltid tydliga.

Såhär små var bitarna, tog en lypsyl som jämförelse:
1_5ab81f829606ee1e3d1c5ac0.jpg
Den är grym, har du lust göra en till mig med? :rofl::angel:

Har varit på årsmöte och åkte dit på att bli kassör och vi skulle byta bank så jag måste dit igen och skriva på papper då jag och en till är firmatecknare.Har inte fått något bokföring än men det skulle köpas in en dator till mig och jag skulle få en snabbkurs av den gamla kassören hur det fungerar då jag är van att använda papper och penna då jag skötte bokföringen för tantens butik och min egen bokföring ,Blir mycket åkande men tror det blir kul .Hade tur när vi körde dit och såg bara några idiotomkörningar .Man är lite smårädd då man är ute och kör med tanke på att vissa lämnar hjärnan hemma då dom åker till fjällen och det spelar inger roll om det högerkurvor med skymd sikt eller att köra om längst nere i ett backkrön är inga som helst problem för vissa .Kan meddela att tanten kommer hem :banana::banana::banana:Fick en av hennes bröder att sköta svärmor.Tyckte det var bra annars hade det blivit en massa krångel med biljett och så hade hon varit tvungen att fixa pass då hon åker på svenskt nu
Vad har tanten för butik??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
944
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka