Väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan äta en halv pizza och håll i er nu.............jag har inte gjort botten själv
Skulle bilen inte krånglat skulle jag åkt med dig till akuten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan äta en halv pizza och håll i er nu.............jag har inte gjort botten själv
Den är grym, har du lust göra en till mig med?Nu är gubbhelvetet klart. Herregud så många sammanbrott jag fått pga denna. Råkade lägga en lego fel och skulle ta bort så får man med en hel hög och måste göra om. Instruktionerna var inte alltid tydliga.
Såhär små var bitarna, tog en lypsyl som jämförelse:
Jag ska äta havregrynsgröt ikväll Inte hemmagjord pizzabotten *fnys*Väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan äta en halv pizza och håll i er nu.............jag har inte gjort botten själv
Nu får vi se om jag överlever köpebottenSkulle bilen inte krånglat skulle jag åkt med dig till akuten.
Hohoo hur går det? mår du bra? har du börjat låta som en varulv? hoppar du runt på alla fyra och låter som en robot?Nu får vi se om jag överlever köpebotten
Jag tror jag överleverHohoo hur går det? mår du bra? har du börjat låta som en varulv? hoppar du runt på alla fyra och låter som en robot?
Hör av dig så vi har koll på dig
Mina är på väg. snart.Våra tulpaner har slagit ut
Då måste Plura vara perfekt??Ja men lite mer åt det "manliga" hållet (utsäkta uttrycket ) Kan även tänka mig en sluskig kulturman ala Cornelis
Vad har tanten för butik??Har varit på årsmöte och åkte dit på att bli kassör och vi skulle byta bank så jag måste dit igen och skriva på papper då jag och en till är firmatecknare.Har inte fått något bokföring än men det skulle köpas in en dator till mig och jag skulle få en snabbkurs av den gamla kassören hur det fungerar då jag är van att använda papper och penna då jag skötte bokföringen för tantens butik och min egen bokföring ,Blir mycket åkande men tror det blir kul .Hade tur när vi körde dit och såg bara några idiotomkörningar .Man är lite smårädd då man är ute och kör med tanke på att vissa lämnar hjärnan hemma då dom åker till fjällen och det spelar inger roll om det högerkurvor med skymd sikt eller att köra om längst nere i ett backkrön är inga som helst problem för vissa .Kan meddela att tanten kommer hem Fick en av hennes bröder att sköta svärmor.Tyckte det var bra annars hade det blivit en massa krångel med biljett och så hade hon varit tvungen att fixa pass då hon åker på svenskt nu
Eller,NOT!Mina är på väg. snart. Visa bifogad fil 12751
Det känns som att jag o @hallonsaft uppviglar till en del nattätande här inne.Sugen på en ciao ciao pizza . Med extra ost
Haha ja! Typiskt när ingenting är öppetDet känns som att jag o @hallonsaft uppviglar till en del nattätande här inne.
Det är därför man gör den självHaha ja! Typiskt när ingenting är öppet
Pizzeria dobbis har väl öppet? @dobbisHaha ja! Typiskt när ingenting är öppet
Exklusiv med köpebottenPizzeria dobbis har väl öppet? @dobbis
Annars finns ännu mindre exklusiva "hallonsaft hemska havregrynsgrötshak"Exklusiv med köpebotten
Har just slagit igen, natti kära vänner.Pizzeria dobbis har väl öppet? @dobbis
Natti på dig, sömntutaHar just slagit igen, natti kära vänner.
Ni får gå ihop, tänk inbakad pizza ala havregrynsgrötAnnars finns ännu mindre exklusiva "hallonsaft hemska havregrynsgrötshak"
Jag vet helt klart vad jag föredrar men ibland finns det tyvärr inget val, dumma mage
Godnatt!Har just slagit igen, natti kära vänner.