Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det börjar gå åt rätt håll. Ödemet har minskat. Inte behövt metacam de sista dagarna men en kur på hippotrim.
Bäckenet, ligamenten är hela och fölungen lever mer än så vet vi inte. Ska in på återbesök med ultraljud och nya prover på onsdag. Hon verkar piggare äter och dricker men rör sig långsamt så det är bara att vänta och se. Känns som om det kan gå vägen men vågar inte hoppas än.
Åå på väg åt rätt håll fantastiskt! Håller alla tummar att det går hela vägen!

Glömde.
Brukar träffa min KP på torsdagar, eftersom det är den dagen hen kan. Denna torsdag kan hen inte för hen ska vara i sin sommarstuga i påsk... Jag frågade om måndagen. Då sa hen att hen ska träffa sin syster då. Skulle höra av sig i kväll. Än har hen inte hört av sig...:devil::devil::devil:
Hen har ju fått detta "jobb" av kommunen, då måste man väl se till att sköta det? Hen får ju "lön" varje månad...:meh:
Din KP får väl bara lön för de timmar som din KP arbetar?

Jag har en ide om en buke lek men är osäker på hur den tas emot. (hittade den på en annan sida).
Den heter dålig terapeut.
Man berättar ett mindre problem man har så får man ett dåligt men humoristisk svar av nästa som sen få presentera ett mindre problem. Så fortsätter det hela. vad tycker ni om detta?
Det kan nog gå hur som helst :cautious:
Kötta på :D!

Ugh....inte bra när till och med hästarna ser ut som om jag kom mitt i natten för att morgonfodra..... Trodde faktiskt inte att deras inre klocka var så precis men, jisses, vad trötta de såg ut idag när jag tände.... :crazy: Igår "försov" jag ju mig lite så jag var inte ute hos dem fullt lika orimligt tidigt. Det var först idag den stora skillnaden märktes tydligen.

Så här känner jag mig idag FB_IMG_1522036502548.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
944
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka