Snurrfian
Moderator
Solen är här!!! Inte tillräckligt varmt för att ta en kopp kaffe i solen som jag hade tänkt, men det är sol!Idag skulle det vara sol ute, varför flyger det då små vita "saker" i luften - va va
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Solen är här!!! Inte tillräckligt varmt för att ta en kopp kaffe i solen som jag hade tänkt, men det är sol!Idag skulle det vara sol ute, varför flyger det då små vita "saker" i luften - va va
Du kan väl dela med digSolen är här!!! Inte tillräckligt varmt för att ta en kopp kaffe i solen som jag hade tänkt, men det är sol!
Du snodde väl den nu antar jag, jag skulle aldrig har talat om var den var för nu drar det in stora moln.Du kan väl dela med dig
Japp Jag börjar skymta blåhimmel...Du snodde väl den nu antar jag, jag skulle aldrig har talat om var den var för nu drar det in stora moln.
När jag hade KP för evigheter sen fick hon bara betalt för de ggr vi sågs. Tror jag. Ring kommunen och fråga, du måste väl kunna få kompensationstider.Glömde.
Brukar träffa min KP på torsdagar, eftersom det är den dagen hen kan. Denna torsdag kan hen inte för hen ska vara i sin sommarstuga i påsk... Jag frågade om måndagen. Då sa hen att hen ska träffa sin syster då. Skulle höra av sig i kväll. Än har hen inte hört av sig...
Hen har ju fått detta "jobb" av kommunen, då måste man väl se till att sköta det? Hen får ju "lön" varje månad...
Mormor 94 år och dement här ramlat och fått en höftfraktur. Rullas ner på op nu.
Lilla mormor
Mormor 94 år och dement här ramlat och fått en höftfraktur. Rullas ner på op nu.
Lilla mormor
Ja här börjar snön yra runt igenJapp Jag börjar skymta blåhimmel...
Där ser du hur det går när man dansar regndansen,här är det vitt på marken nu och jag skyller allt på digVäderuppdatering. Några mil norr om oss har det de senaste 24h fått 593mm regn och nu rör det sig sakta söderut...
Här har det pissat ner nu sedan kl 07 (kl är 11.15 nu) och det här är tydligen bara början
Där ser du hur det går när man dansar regndansen,här är det vitt på marken nu och jag skyller allt på dig
Kram till er bådaMormor 94 år och dement här ramlat och fått en höftfraktur. Rullas ner på op nu.
Lilla mormor