Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland undrar man om en del människor inte lyssnar eller läser på en kursintroduktion, vi är två olika "kurskoder" som läser ihop och förra delkursen gjorde vi olika saker. Den här delkursen bygger till viss del på vad jag och några till gjorde i förra delkursen, bland annat en person som jag vet läste samma som jag och den andra gruppen måste nu göra ett val som vi gjorde redan till förra delkursen. Väldigt tydligt informerat upplevde jag, ändå frågar en person som har läst samma som mig om hen ska göra ett nytt val och varför ska hen behöva göra det? :banghead:

Glömde.
Brukar träffa min KP på torsdagar, eftersom det är den dagen hen kan. Denna torsdag kan hen inte för hen ska vara i sin sommarstuga i påsk... Jag frågade om måndagen. Då sa hen att hen ska träffa sin syster då. Skulle höra av sig i kväll. Än har hen inte hört av sig...:devil::devil::devil:
Hen har ju fått detta "jobb" av kommunen, då måste man väl se till att sköta det? Hen får ju "lön" varje månad...:meh:
När jag hade KP för evigheter sen fick hon bara betalt för de ggr vi sågs. Tror jag. Ring kommunen och fråga, du måste väl kunna få kompensationstider.

Då har jag bokat tid hos frisören. I eftermiddag blir det ny frilla igen! Eller ja, samma som nu fast kortare. Gud vad skönt det är med kort hår! Fattar inte varför jag envisades med mitt långa hår så länge, kort är ju så mycket enklare på alla sätt. Och inte i vägen hela tiden. Synd bara på alla fina hårspännen jag har, de kommer inte till användning längre.

Tar en paus från plugget. Skriver på min debattartikel och inser att 2 veckor är jävligt lång tid till deadline, för jag är klar med halva redan.. Visst att det ska renskrivas m.m. men jag hade nog hellre haft mer tid till nästa uppgift :p
Jag hoppas bara den blir bra, är ju lite av min grej - prestationsångest över precis allt jag ska göra :crazy:

Ska nog dra inåt staden och låna hem en bok eller två från bibblan :) Maken jobbar kväll så får passa på nu om jag ska få det gjort idag.

Sambon ringde just. Hela hans avdelning är inkallat till möte, men ingen info om vad det gäller :nailbiting:.
Som tur är har han flera jobberbjudande om det skulle vara värsta scenariot, att de ska lägga ner avdelningen.

Suck, just betalat räkningar. Radiotjänst, CSN, kvartals el, amorteringar, försäkringar och lite annat 'smått' och gott som alla kommer den här månaden, dessutom när min ekonomi inte är den bästa :meh: Katten får nog vänta en månad på sitt klätterträd. Plus då påsk. Yay, not.

Insåg återigen att kattens försäkring nu är nästan dubbelt så dyr som hemförsäkringen. Kommer fortsätta ringa Agria så fort jag misstänker att något är det minsta fel. Någon kompensation för premierna ska jag ha! :devil:

Kom precis hem från grannen. Vart å valpmyst lite :love:

(Födda 14 mars, american bulldogs)

20180326_180403.webp

I em ska jag lämna bilen till verkstaden för att få bytt dom där 2 fjädrarna som var av och så får dom lossa draget,hade tänkt lassa in sommardäcken med, men nu är det helt vitt ute igen :yuck::down::rage:
Tror jag låter dom byta i alla fall,själv ska jag köra Saab i 2 dagar :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
944
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka