Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hata är ett oerhört starkt ord som jag använder väldigt sällan men det är vad jag känner just nu.
Beslutet är taget och i rullning och jag känner mig helt matt. :cry:
Glömde hundarna i bilen också.... visserligen bara 5 minuter innan jag insåg att det var för tyst hemma :o dom var väl något förvånade men jag är redan förlåten verkar det som.
Det är minus, snöar för fullt och jag har ont i huvudet.

Är det här man säger snälla nån skjut mig? :angel:

Hata är ett oerhört starkt ord som jag använder väldigt sällan men det är vad jag känner just nu.
Glömde hundarna i bilen också.... visserligen bara 5 minuter innan jag insåg att det var för tyst hemma :o dom var väl något förvånade men jag är redan förlåten verkar det som.

Vilket beslut?

Din granne skulle egentligen ha en käftsmäll,12 dagar gamla valpar ska inte ligga utspridda över golvet,dom ska ligga varmt o gott i en valplåda med sin mamma.

Intressant att du kan utläsa allt det där efter en bild som den jag just la upp :up:

Hade något av det du skrev varit sant hade i alla fall jag fört ett samtal istället för misshandel.

Bra att lägga på minnet vilken/vilka bukefalister som helst slår först. Det kan jag ha i åtanke nu i resten av dina inlägg

Intressant att du kan utläsa allt det där efter en bild som den jag just la upp :up:

Hade något av det du skrev varit sant hade i alla fall jag fört ett samtal istället för misshandel.

Bra att lägga på minnet vilken/vilka bukefalister som helst slår först. Det kan jag ha i åtanke nu i resten av dina inlägg
Nu tolkade du det lite för bokstavligt :idea:

Alltså jag blir galen på internetbanken (och appen) ibland. Jag är helt säker på att jag har lagt upp hela årets CSN-betalningar (jag minns nämligen hur frustrerad jag var över att sitta och knappra in alla OCR-nummer på iPaden ;)) men nu kan jag inte se dem. Jag kan se lite olika BG/PG-betalningar men långt ifrån alla, jag kan se något autogiro men inte alla... och banken svarar inte på mitt meddelande. Det ska inte vara betalt förrän den 29.e tror jag så jag kan ju sitta rätt lugnt i båten, men jag vill ju veta att allt är som det ska liksom.

Nåväl, detta var inte gnälltråden :D

Jag tränade före jobbet idag OCH tog en lunchpromenad så nu unnar jag mig en cola zero och surfar lite i väntan på att ett system ska tugga klart :)

Satt och räknade på mitt klätterträd, det blir tre ggr så dyrt som jag räknat med om jag tog budget varianten och lite mer än dubbelt så dyrt som det andra, Jävlar också att Kattens No. 1 inte är tvättbart! :mad:

Positivt (antar jag) strålande solsken och några plus. Inte mitt favoväder men katten njuuuuuter :up: Finns det några lika stora livsnjutare som katter?

7690680408_01c57688e0_m.jpg

:heart :heart :heart

Dålig dag idag. Trött och dåligt mående psykiskt. Sänkte mina antidepressiva förra veckan så kan vara därför. Ger inte imponerad än dock.
Dags för föräldrautbildning om en timme.

Jag har varit ute och gått låååång promenad med vovven i SOLENs sken :love:
(fast det blåste små isbjörnar :down:)
:meh: Jag höll på att frysa ihjäl på min hundpromenad, inte ens hundarna uppskattade att vara ute i blåsten. Nu har jag pluggat, ätit lunch, gjort lite yoga för att sätta fart på ryggen och nacken och nu dusch och snart iväg in på träningskväll med föreningen. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
944
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka