Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska du göra efter lunch?Då har jag fått ett skarpt larm från FRG .Blev tjänstgöring onsdag och torsdag 14-22.Enkelt jobb bara 10 000 sandsäckar som ska fyllas
Tydligen fylla sandsäckar och före lunch ska jag vara på jobbet .Det är bara att hoppas dom inte behövs för jag skulle tro att vi måste leverera dom åxo till dom drabbadeVad ska du göra efter lunch?
FyyyyVafan, min moster (som jag står jättenära, efter att mamma gick bort har hon väl varit den närmaste) har precis fått svar på att vävnadsproverna de tog på knölen i brösten, som upptäcktes på mammografin, inte ser bra ut. Så... fan.
Det låter inte bra men vi får hoppas på det bästa och att hon blir bra. Håller tummarna .Vafan, min moster (som jag står jättenära, efter att mamma gick bort har hon väl varit den närmaste) har precis fått svar på att vävnadsproverna de tog på knölen i brösten, som upptäcktes på mammografin, inte ser bra ut. Så... fan.
Hoppas det löser sig till det bästa.Vafan, min moster (som jag står jättenära, efter att mamma gick bort har hon väl varit den närmaste) har precis fått svar på att vävnadsproverna de tog på knölen i brösten, som upptäcktes på mammografin, inte ser bra ut. Så... fan.
Ja vem är inte det vad har hänt?Jag är kränkt
Vafan, min moster (som jag står jättenära, efter att mamma gick bort har hon väl varit den närmaste) har precis fått svar på att vävnadsproverna de tog på knölen i brösten, som upptäcktes på mammografin, inte ser bra ut. Så... fan.
Hoppas det löser sig till det bästa.
Det låter väl bra . Och någon god, fräsch sallad till kanske?Jag ska bjuda hästens ägare på middag på fredag. Så vad sjutton ska jag hitta på att fixa för mat? Nån potätgratäng och grillad kyckling?
Jag avlevererade bilen till verkstaden o skulle få en Saab 9-3 att köra runt i,pga att den bilen vars ägare kör runt i den inte var klar fick jag en välja en annan bil,valet stod mellan en volvo (big no no,har jobbat på bilia) eller en hattask som känns som att köra en gokart o sitta i en guldfiskskål.Ja vem är inte det vad har hänt?