Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja vem är inte det :p vad har hänt?
Jag avlevererade bilen till verkstaden o skulle få en Saab 9-3 att köra runt i,pga att den bilen vars ägare kör runt i den inte var klar fick jag en välja en annan bil,valet stod mellan en volvo :turd: (big no no,har jobbat på bilia) eller en hattask :eek: som känns som att köra en gokart o sitta i en guldfiskskål.
jag brukar skoja o säga att man kanske ska ha en hattask som extra bil, efter 6km med ett stop vid Ica där jag lätt hade kunnat parkera den i cykelstället :p så nääääääääääääää,kommer aldrig att hända.
Om någon undrar vad det är så är det en Opel o svart.........:D

Har lyssnat på häktesmordet, och nu lyssnar jag på jakten på atombomben via p3 dokumentär. Äter lite mat också.
Försäkringsbolaget ringde mig, jag kollade vad försäkringen på huset kommer bli för mig, men tänkte att jag ska ringa dom senare i veckan för att ändra, iom att jag kommer hyra huset och mamma och hennes man har försökring också, så ska ju jag bara ha en vanlig hemförsäkring. Så nu blev det fixat utan att jag själv behövde ringa :p Dom ska flytta min befintliga och "göra om den" så den passar huset tills den 1 maj :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
663
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka