Det är något litet vitt i luften här millimeterstorlek.Nu vet jag vad hattasken heter Opel Karl
Hundarna rastade,det var hyfsat kallt om öronen.
Väck mig till midsommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är något litet vitt i luften här millimeterstorlek.Nu vet jag vad hattasken heter Opel Karl
Hundarna rastade,det var hyfsat kallt om öronen.
Jobbat lite, 11 mössor sydda. Sen ska dom bara ut i butiken också, tillsammans med en massa annat jag inte tagit mig tiden att läggs ut
Ta en paus för lite te och pussel, sen jobba vidare.
Visa bifogad fil 12769
Nu är också mina firrar nöjda i det karet. De fick röda mygglarver igår. Black Worms idagDet gjorde jag förra helgen men fick problem med filtret men fick det tätt tillslut men har beställt packningar så nu är fiskarna nöjda med rent och klart vatten
Nä. Hen får en månadssummaDin KP får väl bara lön för de timmar som din KP arbetar?
Kontaktperson som man "får" från Kommunen. För det mesta om man har ett funktionshinder, tror jagVad ar en KP?
Yes. Och så har jag BS också = BoendestödDet är @Soffan74 s förkortning på kontaktperson.
Vet i sjutton om min KP, gör det hen ska...Kan vara olika saker, tex handla och vara med på fritidsaktiviteter.
Här står lite mer utförligt om vad det innebär:
https://www.familjehemmet.se/bli_kontaktperson.php#allmant
Tror du måste våga säga ifrån. Hen ska hjälpa dig med det du vill göra!Vet i sjutton om min KP, gör det hen ska...
Hen får en månadssumma. Har ringt kommunen flera gg för att prata om min KP, men får aldrig något svar...När jag hade KP för evigheter sen fick hon bara betalt för de ggr vi sågs. Tror jag. Ring kommunen och fråga, du måste väl kunna få kompensationstider.
Ja, men tyvärr verkar det inte fastna.Tror du måste våga säga ifrån. Hen ska hjälpa dig med det du vill göra!
Vet i sjutton om min KP, gör det hen ska...
Ja, men tyvärr verkar det inte fastna.
Beklagar, men det är nog rätt beslutPonnyn ska vandra vidare. Beslutet togs i dag i samrådan med behandlande veterinär. Lite papper ska ordnas först bara. Men sen får hon vandra vidare på dom evigt gröna ängarna och äta gräs utan mer fång.
Men då får du gå till hens chef!Ja, men tyvärr verkar det inte fastna.
ja, men hur?Tveksamt. Men du behöver nog hjälp om du ska byta. Detta har ju diskuterats förut.
Du ska få hjälp, inte vara shoppingstöd.
jo, du minns rättNu kanske jag har blandat ihop dig med ngn annan men var det inte du som hade en kompisrelation med din KP och hade gett hen presenter osv? Kanske har relationen blivit lite för oprofessionell?
jo, du minns rätt