Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle tro att det är här problemet ligger. En KP ska inte ha privata relationer med den hen hjälper. Risken är att det blir just sådana här situationer. Du vågar inte säga ifrån eftersom du ser hen som en vän, inte en person i en professionell roll. Och hen agerar ju oerhört oprofessionellt gentemot dig också, det är tydligt att gränsen mellan privat och professionell helt har suddats ut åt bägge håll. Förstår att du vill ha vänner, men det ska inte vara din KP, rent krasst.
Jag har svårt att säga ifrån, det har jag haft i hela livet. Hör väl ihop med mitt funktionshinder.
Jag är rädd för att förlora hen som vän, eftersom jag inte har så mkt vänner...:cry:

Jag har svårt att säga ifrån, det har jag haft i hela livet. Hör väl ihop med mitt funktionshinder.
Jag är rädd för att förlora hen som vän, eftersom jag inte har så mkt vänner...:cry:

Jag förstår! Det låter verkligen jättejobbigt :( Det är egentligen inte ditt fel utan din KP borde veta bättre än såhär! Tex är det emot reglerna att ta emot gåvor och hen ska inte utnyttja att du känner dig ensam och inte har så mkt vänner. Men som sagt, det är inte ditt fel i grunden. Tråkigt att folk inte kan skilja på privat och professionell. Bara för att man är proffsig så behöver man inte vara opersonlig. Men din KP har helt klart gått över gränsen, inte ok tycker jag!

Jag förstår! Det låter verkligen jättejobbigt :( Det egentligen inte ditt fel utan din KP borde veta bättre än såhär! Tex är det emot reglerna att ta emot gåvor och hen ska inte utnyttja att du känner dig ensam och inte har så mkt vänner. Men som sagt, det är inte ditt fel i grunden. Tråkigt att folk inte kan skilja på privat och professionell. Bara för att man är proffsig så behöver man inte vara opersonlig. Men din KP har helt klart gått över gränsen, inte ok tycker jag!
ja tyvärr så
vågade inte säga allt för mkt ifall hen eller någon annan läser här...

Påbörjat några spishanddukar. Men nu får det vara nog för ikväll, ska ta och duscha nu sen sova. Imorgon ska jag ner på jobbet till kl 5, sen är det utbildningar vid lunch, så får försöka jobba på och ta det viktigaste.

Jag känner mig riktigt nöjd med dagen. Somnade vid 2 inatt men vaknade ändå vid 7.30 och gick upp då. För mig är det nog egentligen en rätt lagom tid att gå upp :)
Snart ska jag lägga mig i soffan och kolla på TV. Äter kvällsmat samtidigt.

Imorgon ska jag jobba på specialtjänst och sen hämta dottern i skolan. Vi ska till stallet och eventuellt handla mat på vägen hem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
663
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka