Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20180326_173805.webp

Jag är akut hungrig men bebis som brukar vara väldigt upprörd vid den här tiden på dagen sover sött i knäet så vågar inte röra mig ur fläcken! Har alldeles glömt bort att äta ordentligt idag, en skål med fil och flingor till frukost och senare en kanelbulle och en daimstrut. Oops!

Visa bifogad fil 12766

Jag är akut hungrig men bebis som brukar vara väldigt upprörd vid den här tiden på dagen sover sött i knäet så vågar inte röra mig ur fläcken! Har alldeles glömt bort att äta ordentligt idag, en skål med fil och flingor till frukost och senare en kanelbulle och en daimstrut. Oops!

Du får ladda fickorna med lättätna saker att ta till vid såna tillfällen, nötter, russin, bars eller så.
Håll dig stilla nu vet jag :nailbiting:
Vilken charmis.

Vafan, min moster (som jag står jättenära, efter att mamma gick bort har hon väl varit den närmaste) har precis fått svar på att vävnadsproverna de tog på knölen i brösten, som upptäcktes på mammografin, inte ser bra ut. Så... fan.

Håller tummarna för din moster! Kram till dig!

Fy satan vad trött jag är idag! Helt jävla orimligt slut.
Har jobbat lite hemma och sen släpade jag mig och vovvi på en promenad i vårvädret i skogen. Underbart!
Drog ner och longerade fuxfaran med. Husse kiropraktade och masserade honom igår. Han har varit lite annorlunda nu någon vecka sen han en dag kom in och hade dragit till så broddarna i ena bak lossnat i sina gängor. Så när husse hann fick han lite hjälp.
Idag var det livat värre när han nu var helt ok i kroppen. Herregud sån energi han har jämt, trots ingen kondis iom inte igång. Kände mig ännu fetare och slöare av att se honom.. ;)

Jag har uppdaterat telefonen idag och den blev helt kokolocko :down:

Äter nu lasange och kollar på nyheterna. Solen skiner.
Hållt på med kontorsgrejer idag långa tider så är lite trött. Fattar inte hur mycket papper att hålla reda på ordna upp, få in vertifikationer osv osv.
Har en lektion senare ikväll. Skönt att det är något mildare ute just nu. Imorgon blir det kyligare igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
663
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka