Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken sötis!Visa bifogad fil 12766
Jag är akut hungrig men bebis som brukar vara väldigt upprörd vid den här tiden på dagen sover sött i knäet så vågar inte röra mig ur fläcken! Har alldeles glömt bort att äta ordentligt idag, en skål med fil och flingor till frukost och senare en kanelbulle och en daimstrut. Oops!
Visa bifogad fil 12766
Jag är akut hungrig men bebis som brukar vara väldigt upprörd vid den här tiden på dagen sover sött i knäet så vågar inte röra mig ur fläcken! Har alldeles glömt bort att äta ordentligt idag, en skål med fil och flingor till frukost och senare en kanelbulle och en daimstrut. Oops!
Så klart det blir både sallad och efterrättDet låter väl bra . Och någon god, fräsch sallad till kanske?
Och glöm inte det viktigaste av allt - EFTERRÄTTEN !
Vafan, min moster (som jag står jättenära, efter att mamma gick bort har hon väl varit den närmaste) har precis fått svar på att vävnadsproverna de tog på knölen i brösten, som upptäcktes på mammografin, inte ser bra ut. Så... fan.
Jag hade ett gäng sådana små. Det gick bra. Som synes.Ja, jag hoppas att det kanske inte behöver vara så komplicerat då det bara var en 7 mm knöl (vill inte ens nudda vid tanken på spridning).
Jag hade ett gäng sådana små. Det gick bra. Som synes.
Det hade spridit sig till ett par lymfkörtlar men operationen tog bort allt och efterbehandlingen hindrade det från att komma tillbaka.
BeklagarPonnyn ska vandra vidare. Beslutet togs i dag i samrådan med behandlande veterinär. Lite papper ska ordnas först bara. Men sen får hon vandra vidare på dom evigt gröna ängarna och äta gräs utan mer fång.
Ponnyn ska vandra vidare. Beslutet togs i dag i samrådan med behandlande veterinär. Lite papper ska ordnas först bara. Men sen får hon vandra vidare på dom evigt gröna ängarna och äta gräs utan mer fång.