Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ponnyn ska vandra vidare. Beslutet togs i dag i samrådan med behandlande veterinär. Lite papper ska ordnas först bara. Men sen får hon vandra vidare på dom evigt gröna ängarna och äta gräs utan mer fång.
:cry:

:heart

images

Ponnyn ska vandra vidare. Beslutet togs i dag i samrådan med behandlande veterinär. Lite papper ska ordnas först bara. Men sen får hon vandra vidare på dom evigt gröna ängarna och äta gräs utan mer fång.
:cry:

Tungt men starkt gjort att tänka på hennes bästa. :heart

Dålig dag idag. Trött och dåligt mående psykiskt. Sänkte mina antidepressiva förra veckan så kan vara därför. Ger inte imponerad än dock.
Dags för föräldrautbildning om en timme.

Hoppas det blir bättre snart. :heart

Försökte fota hingsten vid dagens hoppning. Har dock inte tillräckligt bra objektiv för att få vettiga hoppbilder inomhus med halvdåligt ljus :( Har jag tur finns det iaf någon som är vettig.
Utomhus funkar iaf kameran fint och den säsongen börjar snart :D

Håller på att städa. Halva lägenheten kvar.
Fixar nu frukost..haha.
Ska nog kila till affären senare, har ändå lite gratis produkter att plocka ut :cool:

Vafan, min moster (som jag står jättenära, efter att mamma gick bort har hon väl varit den närmaste) har precis fått svar på att vävnadsproverna de tog på knölen i brösten, som upptäcktes på mammografin, inte ser bra ut. Så... fan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
663
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka