Helt OT, men ser det inte lite bra ut när våra namn listas @EmmaW ? Även fast det avgjort är en dålig dag om man heter Emma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis kollat klart på Vem bor här? (heter det väl?) och konstaterat att jag är lika pinsamt dålig på att gissa som vanligt . Och konstaterat att jag inte skulle vilja bo i en ombyggd kyrka. ALLDELES för öppen planlösning och ALLDELES för högt i tak (8 meter !!). Jag gillar små mysiga torp, jag.....
Samma här. Cirka 2 meter takhöjd. Trots att jag endast är 163 cm lång så kan jag enkelt nudda taket med fingertopparna när jag sträcker på mig !Då skulle du älska mitt hus. Har knappt två meter i takhöjd. Jag är 178 cm lång så jag får passa mig när jag sträcker upp armarna
Peppdans Hoppas det vänder fortSå less på det mesta just nu....
Jag undrar det, är mycket som rör sig i huvudet nu... :/ men tack för omtanken ändå.Peppdans Hoppas det vänder fort
Jag undrar det, är mycket som rör sig i huvudet nu... :/ men tack för omtanken ändå.
Har precis kollat klart på Vem bor här? (heter det väl?) och konstaterat att jag är lika pinsamt dålig på att gissa som vanligt . Och konstaterat att jag inte skulle vilja bo i en ombyggd kyrka. ALLDELES för öppen planlösning och ALLDELES för högt i tak (8 meter !!). Jag gillar små mysiga torp, jag.....
Funderar på vad jag ska göra med mitt liv då jag i dagarna bakåt blivit singel.
du kommer ju googla fram mördare på nolltid.Utser mig till proffs för hittade tydligen låten som @åke eftersökte. Ska bli polis nu tror jag.