Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis kollat klart på Vem bor här? (heter det väl?) och konstaterat att jag är lika pinsamt dålig på att gissa som vanligt :D . Och konstaterat att jag inte skulle vilja bo i en ombyggd kyrka. ALLDELES för öppen planlösning och ALLDELES för högt i tak (8 meter :eek:!!). Jag gillar små mysiga torp, jag..... :D

Har precis kollat klart på Vem bor här? (heter det väl?) och konstaterat att jag är lika pinsamt dålig på att gissa som vanligt :D . Och konstaterat att jag inte skulle vilja bo i en ombyggd kyrka. ALLDELES för öppen planlösning och ALLDELES för högt i tak (8 meter :eek:!!). Jag gillar små mysiga torp, jag..... :D

Då skulle du älska mitt hus. Har knappt två meter i takhöjd. Jag är 178 cm lång så jag får passa mig när jag sträcker upp armarna :p

:arghh: Arg och ledsen på att barn ska behöva må dåligt och det inte finns lagtexter som kräver att de ska få det stöd som de behöver. :( Jag fick en förtvivlad förälder idag i famnen och jag har försökt jaga rätt på information som kan hjälpa dem att få hjälp men det är verkligt så idiotiskt att så länge man når kunskapskraven så behöver inte skola göra något. :crazy:

Har bett @astronaut Om hjälp, men någon här kanske har koll på reklam. Vet inte vad dom gör reklam för då jag ofta grejar med annat i pausen. Men... Låten är jag Ute Efter. En gammal svensk visa. Något med blommor. Någon som har en aning om vilken reklam jag är Ute Efter??

Nu finns det nog många som bor i ombyggda kyrkor men var i landet var den? Har inte tillgång till programmet.
Jag har bott granne med en gammal kyrka en gång som några köpte och skulle göra om till bostad :p kanske samma ändå :laugh:

Morgoncigg och kaffe... funderar på om det blir jobb idag eller inte :cautious:

Vi är där i mitten någonstans....

Bifogade filer

• Screenshot_20180327-070722.webp
    Screenshot_20180327-070722.webp
    132,3 KB · Visningar: 20
Sitter lite vid mitt tangentbord.
Känner mig så ensam.
Hoppas att det är övergående.
Men man börjar tvivla. Jag tvivlar på det mesta. vi får se.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
663
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka