Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch.. Skulle sy en korg men glömde mellanlägg så det blev en mycket mjuk korg.. Funderar på att sätta handtag på den så blir det en liten väska.

Bifogade filer

• 1522041899041940380912.webp
    1522041899041940380912.webp
    217,9 KB · Visningar: 37
Alltså så typiskt! Jag var uppskriven på övertidslista idag men eftersom jag 7.45 inte blivit uppringd så bokade jag in hingsten och hans ryttare på öppen bana.
Vad händer? Jo, tre minuter senare ringer vakthavande befäl och frågar om jag kan komma in :banghead:
Jag framstår därför som en idiot när jag säger att jag precis nyss bokat in en grej men iofs kan komma in efter 13. Det blir sjukt stressigt men får väl lösa sig isf.
VB skulle återkomma :nailbiting:

Igår hade vi vårkänslor och beställde nya trädgårdsmöbler. Idag är det -2 grader och det har kommit ny snö. :meh: Jag är så innerligt trött på vintern!
Jag känner det samma! Jag borstade bort sista snön från trädäcket igår och tänkte att jag skulle ställa dit utemöbler idag, -4 lockar inte till sånt arbete, speciellt inte med ett tunt snötäcke på trädäcket också. :meh:

Så jag laddar för kursintroduktion med te och varma kläder istället. :up: Det ska bli en rolig kurs nu, kritiskt tänkande och hur forskning bör bedrivas. :D

Jag känner det samma! Jag borstade bort sista snön från trädäcket igår och tänkte att jag skulle ställa dit utemöbler idag, -4 lockar inte till sånt arbete, speciellt inte med ett tunt snötäcke på trädäcket också. :meh:

Så jag laddar för kursintroduktion med te och varma kläder istället. :up: Det ska bli en rolig kurs nu, kritiskt tänkande och hur forskning bör bedrivas. :D

Det låter iallafall som ett utmärkt alternativ!

...och som vanligt dumpar vi över de arbetsuppgifter "the drama queen" inte tycker är "roliga" , dvs inte klarar av :cool:, på cewe

Effie gjorde att jag försov mig imorses....

Hon ville INTE gå upp så jag trodde jag ställde om klockan på snooze 5 min men icke. vaknade efter 45 min istället. Dock är det hur lugnt som helst och jag behövde inte stressa för att åka till jobbet.
Effie tog lång övertalning att få upp :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
944
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka