På väg till stallet. Funderar mycket på höns.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner det samma! Jag borstade bort sista snön från trädäcket igår och tänkte att jag skulle ställa dit utemöbler idag, -4 lockar inte till sånt arbete, speciellt inte med ett tunt snötäcke på trädäcket också.Igår hade vi vårkänslor och beställde nya trädgårdsmöbler. Idag är det -2 grader och det har kommit ny snö. Jag är så innerligt trött på vintern!
Jag känner det samma! Jag borstade bort sista snön från trädäcket igår och tänkte att jag skulle ställa dit utemöbler idag, -4 lockar inte till sånt arbete, speciellt inte med ett tunt snötäcke på trädäcket också.
Så jag laddar för kursintroduktion med te och varma kläder istället. Det ska bli en rolig kurs nu, kritiskt tänkande och hur forskning bör bedrivas.
...och som vanligt dumpar vi över de arbetsuppgifter "the drama queen" inte tycker är "roliga" , dvs inte klarar av , på cewe
Mormor 94 år och dement här ramlat och fått en höftfraktur. Rullas ner på op nu.
Lilla mormor
Det gör inget, har i princip inte haft något att göra ett tag pga att The Queen velat göra ALLT själv men inte har kunnandetDelegera vidare, eller säg att du inte hinner med. Fett ogilla på detta!
Vet särbon om att du haft en syrisk officer på sidan omÅh, jag har fått mail från Col. Hussein Harmush som vill skicka fem miljoner USD till mig. Han har fått min mail från en syrisk officer som numera är död
Vet särbon om att du haft en syrisk officer på sidan om