Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag sett allt
Visa bifogad fil 12736
Jag tror det är en mekanikeroverall, jumpsuits brukar inte ha fickor med knapparnär man lovat sig själv att inte införskaffa ngt efter typ en veckas ångestfylld rensning av lägenhetsgarderoben... meeeeen så hittar man den perfekt jumpsuiten från DVF på seconhand
Visa bifogad fil 12734
Jag tror det är en mekanikeroverall, jumpsuits brukar inte ha fickor med knappar
Kanske en mekanikerjumpsuit?Jodå! Jag har en från acne med massa fickor Men du får såklart kalla plagget det vad du vill!
Kanske en mekanikerjumpsuit?
Gammaldagsvanilj och varm hjortronsylt här = gottareMmmmm.....banana split-glass ! Choklad, banan, nötter = GOTT !
Det är gott .Det serverade vi på vårat bröllopGammaldagsvanilj och varm hjortronsylt här = gottare
Har du varit så våldsam mot honomSka försöka tvinga ut min fotograf imorgon. Han går på kryckor stackarn. Finns små glimtar på Instagram stories
Jag visste det!Nu har jag sett allt
Visa bifogad fil 12736
Nu har vårvärmen kommit och det är full fart på dig igenNu har vi klarat av 8km på våta,slaskiga grusvägar
Städat en del av det 400kvm stora magasinet så jag kan börja köra till återvinningen.
Fikat i kuvösen o funderat på om det inte går att äta middagen ute nu när klockan flyttat fram,den är ff varm o skön.
Du kanske redan skrivit det men har isåfall missat. Hur har det gått med din häst?Missat helt att klockorna ställdes om inattt. Trodde köksklockan hade stannat
Tyckte jag fick en rejäl sovmorgon till 08:00
Nu har jag och Effie däckat i soffan. Haft en härlig dag.med massa utomhusvistelse och sol.Känns som om det går åt rätt håll nu
Jag såg det igår. Tycker om programledaren och kul att se när en 91-åring var med och tävladeHar kollat en film, det stod att den var 1 timme och 15 minuter men visade sig vara 1 timme och 40 minuter. Funderar på att se Smartare än en femteklassare.