Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på osannolikt bra humör idag!
Tänker att det är dags att inviga de nya prada-skorna som bara stått och väntat på rätt tillfälle. Nu är de sulade och klara att möta våren!
De är i petroliumfärgat sammet, plockade fram en turkos, rosa och petrolium-mönstrad 80-tals sidenjacka med axelvaddar. Till det tänkte jag köra min turkosa midjeväska och rosa strumpor från Gucci. En turkos tyllkjol kompletterar looken. Färgbomben är ett faktum! :D :rofl:

För att det inte ska bli alltför minimalistiskt tänkte jag kombinera med stora guldiga smycken :angel:

Jag är sugen på glass men har ingen lust att åka iväg och handla. :cautious:

Men jag är nog värd det för jag har både gått 1½ timme promenad och städat hemma. Jag har dammsugit nästan överallt och skurat golven i kök, hall och badrum/toa.

Äsch, det är lördag. Jag åker och handlar glass. Because I´m worth it.
Jag tycker att det på många sätt verkar som att du blivit starkare bara senaste dagarna! :up:

Får nog göra som @EmmaW och ta en runda på snöfria partier.
Det finns nog en del :turd: att ta upp. Men det tar sig,just nu är det +7 i skuggan.
DSCN2249.webp

Kan jag räkna med att en femåring har storlek 116? Ska sy till ett barn men vet inte vilken storlek och får inget svar från föräldrarna.. Ska jag chansa på 122 kanske?

#kaozz

Det var jättekul igår :D Hamnade på två efterfester (den sistnämnda har jag ingen aning hos vem vi var) och ramlade in hos stackars kollegan jag fick sova hos strax efter kl 5 :rofl: Dock hade jag flera erbjudanden om alternativa sängplatser :angel: Jag avböjde dock :laugh:

Jag växlade ner till vatten vid midnatt så jag är rätt fräsch faktiskt. Några av mina kollegor har garanterat lite jobbigare idag ;)

Mitt huvud är fyllt av saker att komma ihåg. Eftersom det är så mycket att göra blir jag också irriterad när det inte görs effektivt. Jag vet att det inte är lätt som ny men ändåååå :p

Behöver gå ner en del i vikt
Men ska köpa en våg på onsdag
Nu när is och snö försvunnit så blir det långpromenader med stavar och så ska jag börja träna vid jobbet bara jag får taggen dit.
Ett tecken på att vissa saker i mitt liv har blivit bättre

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka