Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min rygg bråkar utan anledning,tog citodon och det märks inte ens
Det hade kunnat funka, gillar hur du tänker och håller efter mig om det inte redan var klart petade i mig spagetti och sås för inte så länge sedan* sträcker på mig så jag blir nästan 160 cm och klappar mig på axeln*Äta kanske
Sov gottNu är jag hemma från jobbet. Bäst jag pallrar mig i säng för jag börjar igen 13.45. Natti!
Good girl Jag såg ingen notering om matintag.Det hade kunnat funka, gillar hur du tänker och håller efter mig om det inte redan var klart petade i mig spagetti och sås för inte så länge sedan* sträcker på mig så jag blir nästan 160 cm och klappar mig på axeln*
NattiNu är jag hemma från jobbet. Bäst jag pallrar mig i säng för jag börjar igen 13.45. Natti!
Vad har du gjort? Dumma ryggen får skärpa sig tycker jag. Hoppas den lugnar ner sig.Min rygg bråkar utan anledning,tog citodon och det märks inte ens
Hoppas att det dyker upp en lösning för dig
------------------
Jag försöker förstå hur kattpäls kan fastna på väggar Införskaffade en furminator idag, borstade igenom katten... och när jag tittar upp se jag att typ hälften av pälstussarna fastnat på hallväggen Tur jag ska dammsuga imorgon...
Men hästhåren är inte luddiga och mjuka. Inte på samma sätt.
jag fixar hundhår och hästhår. Men de här katthåren är ta'mekatten (hahaha) vidriga. Fast bara den röda. Den mörka tabbyn har liksom blankare hår som inte blir lika "dammigt" luddigt.
Kläder till katten? Det blir säkert en stor hit
Min rygg bråkar utan anledning,tog citodon och det märks inte ens