Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väckningsuppdraget klart och jag tvingade henne gå till köket eller badrummet för att slänga på vattenkran så hon verkligen kom ur sängen. Nu ska jag kolla klart det sista på avsnittet jag höll på med och dricka upp kaffet sen ska jag krypa ner och se om JB har tid för mig en stund.

Hoppas att det dyker upp en lösning för dig :(

------------------
Jag försöker förstå hur kattpäls kan fastna på väggar :eek: Införskaffade en furminator idag, borstade igenom katten... och när jag tittar upp se jag att typ hälften av pälstussarna fastnat på hallväggen :arghh: Tur jag ska dammsuga imorgon...

Jag brukar blasa hundarna atminstone halvtorra med en hartork nar jag badat dem. Det sitter hundhar pa hela vaggen bakom ... ett tjockt lager och det ar melerat bege och svart. Och ett elande att fa bort om man inte vantar tills allt har ar torrt sa man kan damsuga upp det.:cautious:

Men hästhåren är inte luddiga och mjuka. Inte på samma sätt.

jag fixar hundhår och hästhår. Men de här katthåren är ta'mekatten (hahaha) vidriga. Fast bara den röda. Den mörka tabbyn har liksom blankare hår som inte blir lika "dammigt" luddigt.

Du har inte traffat min hast. :cautious: Folk brukar klappa honom och falla i trans ... hans pals/har ar som en kanins ... super mjukt och fluffigt ... hans man ar som mannisko har ... Hopplost att halla ordning pa da den ar lang och vistas ute i vader och vind sa mycket.:meh:

Kläder till katten? Det blir säkert en stor hit :angel:

slips-med-krage-rosa.jpeg

stickad-troja-rosa-akryl.jpeg

little-princess-printed-t-shirt-svart.jpeg

De kommer döda mig om jag gör det :nailbiting:

Sovmorgon :love:
Intar kaffe och sitter och darrar som ett asplöv men känner mig lite bättre, lite piggare. Tog bara halva dosen i går kväll efter lite bollande med en vän. Har för tillfället inte ont i benen :up:

Sitter och kollar på snön och inser att jag ska måste rensa gräsmattan.... det som försvinner i snö kommer upp vid tö....:o:wtf::cautious:
Nästa vecka har jag normalt betesläpp på hästarna.... det känns dock som om det får vänta i år eftersom vi fortfarande har minst 1,5 dm snö överallt :cool: var är våren?! :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
666
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Tvättstugedrama
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat