Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som tur är är vi inte så många medlemmar men det sämsta är att det är långt att åka på möte. I dom andrs styrelserna jag är med är jag valberedningen ovh i en annan vice ordförande och en till som jag är ledamot och då är bara de n jag är vice ordförande i som är idrottsförening . Valberedning är det sämsta Att jaga folk och ingen vill ställa upp
Jag ser till att tacka nej till andra styrelser, eller ja jaktklubben var jag visst sekreterare i också, mest för att slippa kassörsrollen. :rofl: Jag satt i valberedningen och vi hittade ingen annan så det var enklast att jag tog den rollen. :D Men jaktklubben är rätt lugn, ett årsmöte om året och så tävlingen som jag och den andra tjejen anordnar, mycket uppskattat av medlemmarna. :D

Vilat en stund på soffan och försöker sakta vakna till liv igen. Känner mig otroligt uppgiven. Smärtan i benen har blivit värre, ökat medicinen men det tycks inte hjälpa. Kan vara en biverkan, så nu funderar jag på om jag ska sänka dosen. Der kan också vara stress eller nåt faktiskt allvarligt inser jag. Känner att smärtan tar över mitt liv till och från. Att inte kunna gå normalt pga av smärta är lixom rätt svårt att ignorera. Önskar att jag fick träffa en läkare som faktiskt tog reda på vad som är fel. Svårt att behandla eller agera rätt när jag inte vet och jag börjar oroa mig rätt regält nu eftersom det blir värre. Haft ångest över det här i två dagar nu och var rätt länge sen jag kände av ångest. Har inte kunnat rida sista två veckorna heller. Saknar det enormt. Försöker tvinga mig ut på promenad varje dag för att må bättre. Det gör ont, men det går för det mesta.
Känner att jag gör vad som helst för att bli frisk, eller i alla fall få tillbaka ett fungerande liv. Uppgiven är ordet.

Ursäkta mitt gnäll men jag behöver få ut det någonstans. :(
Hoppas att det dyker upp en lösning för dig :(

------------------
Jag försöker förstå hur kattpäls kan fastna på väggar :eek: Införskaffade en furminator idag, borstade igenom katten... och när jag tittar upp se jag att typ hälften av pälstussarna fastnat på hallväggen :arghh: Tur jag ska dammsuga imorgon...

Rejält magkatarr. Vet inte om det är pga mat eller stress. Har vansinnigt mycket i skolan nu, kommer inte att kunna ta några pass på extrajobbet som det ser ut nu :(

Värk i fötterna
Kanske ska ha dem på spikmattan en stund. Doftar gott av citronsåpa här, det lilla min täppta näsa känner.
Katten vet jag inte var hon är men hon tycker att jag ska gå och lägga mig nu.
Ska dricka kaffe först faktiskt

------------------
Jag försöker förstå hur kattpäls kan fastna på väggar :eek: Införskaffade en furminator idag, borstade igenom katten... och när jag tittar upp se jag att typ hälften av pälstussarna fastnat på hallväggen :arghh: Tur jag ska dammsuga imorgon...
:heart

Jag har jobbat och haft ganska mycket att göra.
Därefter har jag duschat, kollat på fotboll, längd och skidskytte, ätit kvällsmat och ställt om de klockor som ska ställas om. Plattan, telefonen och min armbandsklocka får ställa om sig själva :)

Nu ska jag fixa något gott att äta, kolla på Enkelstöten och sen sova.

------------------
Det är ett elände med kattpäls Jag har hela mig full med katthår när jag väl lyckas borsta Galenpannan. Inklusive ansiktet och munnen.....

Gud vad jag önskar att jag kunde supa bort mina tankar en kväll
Men sprit funkar inte så för mig.
Så nu går jag och lägger mig och kollar eureka

Det KAN inte vara värre än en shettis....O_o Jag kör furminator varje dag i veckor, och varje gång ligger det högvis av hår runt hästen. Och i min mun....:yuck:
Men hästhåren är inte luddiga och mjuka. Inte på samma sätt.

jag fixar hundhår och hästhår. Men de här katthåren är ta'mekatten (hahaha) vidriga. Fast bara den röda. Den mörka tabbyn har liksom blankare hår som inte blir lika "dammigt" luddigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
670
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka