Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@EmmaW Hoppas du får hjälp som ger resultat :heart

Långskott (vet ju inget om det onda närmare men en tanke): dricker du ordentligt med vatten?
Kom och tänka på svullna ben och en del dricker mindre för att inte svullna och samla vätska och blir värre.
Som sagt långskott och taget ur luften men ändå.

@EmmaW Hoppas du får hjälp som ger resultat :heart
Långskott (vet ju inget om det onda närmare men en tanke): dricker du ordentligt med vatten?
Kom och tänka på svullna ben och en del dricker mindre för att inte svullna och samla vätska och blir värre.
Som sagt långskott och taget ur luften men ändå.
Klok tanke men jag dricker som jag ska. Det är inte underbenen som svullnat utan låren, främst på insidan.

Vilat en stund på soffan och försöker sakta vakna till liv igen. Känner mig otroligt uppgiven. Smärtan i benen har blivit värre, ökat medicinen men det tycks inte hjälpa. Kan vara en biverkan, så nu funderar jag på om jag ska sänka dosen. Der kan också vara stress eller nåt faktiskt allvarligt inser jag. Känner att smärtan tar över mitt liv till och från. Att inte kunna gå normalt pga av smärta är lixom rätt svårt att ignorera. Önskar att jag fick träffa en läkare som faktiskt tog reda på vad som är fel. Svårt att behandla eller agera rätt när jag inte vet och jag börjar oroa mig rätt regält nu eftersom det blir värre. Haft ångest över det här i två dagar nu och var rätt länge sen jag kände av ångest. Har inte kunnat rida sista två veckorna heller. Saknar det enormt. Försöker tvinga mig ut på promenad varje dag för att må bättre. Det gör ont, men det går för det mesta.
Känner att jag gör vad som helst för att bli frisk, eller i alla fall få tillbaka ett fungerande liv. Uppgiven är ordet.

Ursäkta mitt gnäll men jag behöver få ut det någonstans. :(

:heart :heart :heart

Lyssnar på Natalia Kills, äter färdiggrillad kyckling, sallad och chili cheese. Pratar med karln också. Om jag skulle få en sista måltid i livet skulle jag be om pommes, beasås, chili cheese, en köttbit, och munkar och wienerbröd till efterrätt, I var inte riktigt lika säker, han hade inte riktigt tänkt på det förut :rofl:

Behöver inspiration, vad ska jag sy nu? Det kliar i syfingrarna men inspirationen är på noll..
Sytt lite påsar till frukt och grönt, bra sätt att minska på plasten i mataffären. Petade ihop en blus igår och den blev väl fin och så, men inte min stil. Kanske ska sy någon till ändå. Eller kanske ska jag inventera tyglagret och se vad jag har egentligen. Har några fina kjoltyger, kanske ska sy en kjol?

Vilat en stund på soffan och försöker sakta vakna till liv igen. Känner mig otroligt uppgiven. Smärtan i benen har blivit värre, ökat medicinen men det tycks inte hjälpa. Kan vara en biverkan, så nu funderar jag på om jag ska sänka dosen. Der kan också vara stress eller nåt faktiskt allvarligt inser jag. Känner att smärtan tar över mitt liv till och från. Att inte kunna gå normalt pga av smärta är lixom rätt svårt att ignorera. Önskar att jag fick träffa en läkare som faktiskt tog reda på vad som är fel. Svårt att behandla eller agera rätt när jag inte vet och jag börjar oroa mig rätt regält nu eftersom det blir värre. Haft ångest över det här i två dagar nu och var rätt länge sen jag kände av ångest. Har inte kunnat rida sista två veckorna heller. Saknar det enormt. Försöker tvinga mig ut på promenad varje dag för att må bättre. Det gör ont, men det går för det mesta.
Känner att jag gör vad som helst för att bli frisk, eller i alla fall få tillbaka ett fungerande liv. Uppgiven är ordet.

Ursäkta mitt gnäll men jag behöver få ut det någonstans. :(

:heart :heart :heart

Har äntligen rensat ut allt gammalt smink, så nu har jag lagt en beställning på iallafall en del av det som slängts. :nailbiting: Önskar för övrigt att min favorit foundation inte var så otroligt dyr, visserligen är den dryg och väldigt täckande så jag slipper köpa till concealer, men ändå :(.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
947
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
670
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka