R
Raderad medlem 120709
Nyss uppstigen, planen är att fortsätta redigera videon jag började på igår. Jobbar jag på effektivt så borde jag bli färdig och kunna ladda upp den till Youtube under kvällen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket dåligt, de gör allt för att göra det till mitt fel.
Nyfiken vad är det?Äter krabbelurer till frukost!
Googlat har aldrig hört att de kallas så. Vi säger pösplättarNyfiken vad är det?
Åh vilken mogen människaFunderar hur jag ska hantera ett elakt meddelande som jag fick igår kväll. Såg det i morse. Har redan svarat men misstänker att personen blockerat mig för att slippa få svaret. Det är liksom hennes signum, att skriva något och sen blockera så man inte kan ge respons.
Men det är ju verkligen ett dåligt sätt att inte slå på värmen ute.Det mesta "ute" katterna tycker är ok just nu. Den svarta har vänt på bron 2 ggr idsg och igår. Och klagar över att vi inte satt på värmen ute FAST hon sagt till oss.. flera gånger!
Visa bifogad fil 12688
Nu har vi lagt ett bud på en bostad! Hus med liten trädgård nära en liten skogsdunge där vår dotter kan leka i framtiden.
Vi fick den! Så läskigt! Och kul!