Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ägnar natten åt att lyssna på poddar och fundera på allt överallt. Funderar på hur det är att ha syskon. Jag har inga. Kanske är Vännen som något slags syskon jag aldrig haft? Vi fungerar så otroligt bra ihop på alla sätt, dras som magneter till varanda men det är absolut inte någon typ av kärleksrelation mellan oss, det är inte den typen av attraktion. Samtidigt är det en så annorlunda vänskap mot hur alla tidigare vänskapsrelationer varit. Nåja.

Fyyy vad ruggit det är ute, något smått fuktigt blött far i luften. Väldigt blöt dimma eller småregn?
Jag ska krypa ner med vetekudden tills jag fått upp värmen och hoppas på att somna en stund, känns som det är tveksamt att den planen håller men kan
ju hoppas åtminstone.

Blev just påmind om varför vi har den här blåsten och regn atm :cautious:

Ön jag bor på ligger ungefär där jag klottrat rött på kartan

20180324_124242.webp

Jag längtar till klockan ställs om till sommartid. Jag vaknar före 5 vardag som helg, och kan inte somna om. Nu har jag varit vaken sedan kl. 04.40, trots att jag somnade kring midnatt.

Att ligga och dra sig när man har Leo går inte kl 3 skulle han ut sedan var det väckning kl 6 för en promenad när tanten är hemma sover han till kl 10 . Har kommit något vitt på marken men det är bara några mm och blåser ordentligt så jag är glad att jag inte åker och fiskar idag då det blåser säkert dubbel mer på sjön. Nu gick Leo på bäddan och la sig funderar på att göra samma sak

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
947
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
670
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka