Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp. Det var nog inte ens nerverna för A utan snarare ett klassiskt migränanfall :( efter att ha kräkts kunde hon somna och sover sådär tungt nu :heart hoppas verkligen att sömnen är läkande!

Lilla herrn har krypit in i transportburen, ligger och petar på pipmusen med jämna mellanrum så den låter stup i kvarten men leka gör han då inte :grin: Jag försökte få lite energi med hjälp av ett chokladägg med kräm i som min kompis hyllade... men det smakar vidrigt :yuck: Tjock och stabbig kräm som smakar syntetiskt :yuck:

Ändrade mitt mobilabonnement till ett som var mycket billigare :up:.

Firade genom att köpa en tablet :down:.

:D

Till mitt försvar så har jag faktiskt tänkt länge på att skaffa en tablet eftersom jag tågpendlar och den är lättare att jobba på (eller se Netflix på när man inte orkar jobba i tåget :p).

Nu är ostbågarna slut :down: åtminstone de 70 g jag "fick" äta.
Tidigare idag åt jag en märklig "apelsin". Hittade dom när jag var in i en av arabbutikerna i stan för att köpa liba bröd. Skalet var mörkrött men orange i ändarna. Karln trodde det var en korsnings apelsin, han hade aldrig sett såna förut. Den ser inte ut som våra blodapelsiner... Smakade som apelsin, men ändå inte. Mycket sötare, inte syrlig som citrusfrukter är... Tyckte den gick lite åt björnbär i smaken också? Hur som, goda och jag kommer helt klart köpa fler :)
IMG_20180323_211344.webp

Morgonkaffe och cigg. Det regnar/blåser = kommer bli en tråkig dag på jobbet...
Det är lördag så alla borde vilja hyra bil idag men regn + bilar utan tak = dålig kombination :cool:

Vi har 5-6 bilar MED tak så dom lär väl rulla men sen då?

Nästa vecka ska jag hjälpa till på min gamla ranch igen, woho! Har inte ridit på typ 4-5 månader!!

Hoppas min favoritponny mår bra och är igång :love:

20171028_144917.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
966
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
670
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka