Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Langta inte for mycket efter varen och blommorna bara. :cautious: Det ar sa fint sa fint har i Oregon. Appeltrad och nottrad blommar sa langt ogat nar, det ar "musoron", eller storre, blad pa de flesta trad och buskar. Blommor i alla rabatter och VAREN ar definitivt ganska langt framskriden.:meh:
Detta innebar att jag nyser sa hela husbussen skakar och jag skrammer hundarna ... Huvudvarken ar ett konstaterat faktum varje vaken minut och det ar bara medan det regnar jag kan rora mig ute och fortfarande se ... det vill saga, se mellan regndropparna som tar med sig pollen och "rensar luften". :arghh:

Tadaaaaaa! Fikar i kuvösen iklädd T-shirt.
DSCN2244.webp

Hundarna gick o la sig på trappen,tyckte det var för varmt.

Redigerar ljud i Audacity. Att ta bort bakgrunds-sus och musklick är enformigt och tråkigt. :down:

Tänkte ringa till @åke för att fråga om jag kunde låna plats i hennes frys ett kort tag. Det sket sig för mamma hann ringa innan och säga att bilen inte fungerar som den ska..

Gaaaaaah. Skitbil.

Idag har jag fått en hel del gjort. Nu har jag och grannen varit ute på en ridtur. Det finns numer avsnitt på grusvägen som är perfekt att trava på :up:.

Eftersom jag ska jobba natt kryper jag nu ner i säng och försöker sova en timme. Vet aldrig hur nätterna är, ibland är de lugna och ibland är det full fart. Lika bra att förbereda sig för full fart.

Var hos psykologen på min Vc idag. Först var hen 10 minuter sen, sedan var jag ute efter 20 minuter igen...:eek:
Har gått igenom mina lådor efter akvarieprylar och packat ner dem. Ska till fiskloppisen i morgon och sälja lite saker. Ska jobba i fiket också. Shoppa lite växter till mina 2 nya kampfisk-kar
Har mutat farsan att skjutsa dit mig i morgon. Med kaffe på sängen och hjälp med att betala in räkningar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
966
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
670
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka