Precis,fick ett brev från PostMord att dom vill ha ca 75kr för något jag inte ens vet vad det är då allt jag skickat efter redan är minst 3 mån försenat o återbetalt av ebay.Vill lägga till: köp aldrig något utanför EU heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis,fick ett brev från PostMord att dom vill ha ca 75kr för något jag inte ens vet vad det är då allt jag skickat efter redan är minst 3 mån försenat o återbetalt av ebay.Vill lägga till: köp aldrig något utanför EU heller
Ska den vara gul så skippa svansen,för mycket jobb
Då är den inte gul ,då är den bork o kan få ha svans.Mina gula hästar har svart svans och svarta ben. Sjukt praktiskt
Då är den inte gul ,då är den bork o kan få ha svans.
@MM kaminen är ca 45 cm bred.
Den sticker ut ca 43 cm från väggen
Min sitter 26cm från väggen,är inte täljsten,men då är väggen den gammla murstocken.Där du ser tapet är det gips.Tack! Då ska jag mäta lite här hemma och se om det kan funka på den väggen, annars får det bli på den andra.
Men @Snurrfian , rätta mitt minne eller sa du inte att täljsten fick vara närmare väggen än en vanlig braskamin? Hur långt ifrån är eran? Ni hade väl täljsten nu men bara inte med kokplatta på? Sorry om minnet är upp och ner
Jag ska kolla när jag kommer hem, de surra om det när vi köpte våran men det är många år sedan. Nu är jag och tittar på dottern som tävlar.Tack! Då ska jag mäta lite här hemma och se om det kan funka på den väggen, annars får det bli på den andra.
Men @Snurrfian , rätta mitt minne eller sa du inte att täljsten fick vara närmare väggen än en vanlig braskamin? Hur långt ifrån är eran? Ni hade väl täljsten nu men bara inte med kokplatta på? Sorry om minnet är upp och ner