Okej. Två krav alltså. Gul o 135 i täcken?
Det kan man väl lägga ut annons om?
"Gärna 4 ben, man o svans med"
Bör kunna tävla 1,20-1,30 och gärna fälttävlan. Inte alls en snäv kravprofil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej. Två krav alltså. Gul o 135 i täcken?
Det kan man väl lägga ut annons om?
"Gärna 4 ben, man o svans med"
Tror det dräller av hästar som passar inBör kunna tävla 1,20-1,30 och gärna fälttävlan. Inte alls en snäv kravprofil
Nästa stora nyhet blir kanske att en majoritet av krogpersonalen har en hög alkoholkonsumtion med?morgonen största "nyhet" på nyheterna: 60% av personalen på krogen har brukat narkotika.
Reeeeally? No shit sherlock.
Nästa stora nyhet blir kanske att en majoritet av krogpersonalen har en hög alkoholkonsumtion med?
Bör kunna tävla 1,20-1,30 och gärna fälttävlan. Inte alls en snäv kravprofil
Är kanske korkad nu men vad är så snävt med det?
Eller pratar vi om en b-ponny nu eller nåt?
Låter precis som en sådan häst jag vill ha Tror dock inte plånboken håller medEn häst jag hade i mina senare tonår var just en sån där allround-sak. Ingen elithäst/stjärna på någon specifik gren men väldigt väldigt allround. Han hade gått 1.30 klasser hoppning, lätt fälttävlan och MSV-klasser dressyr. Dessutom var han inkörd! Tror inte att det är så ovanligt alls! Min häst var hos en lovande hoppryttare som sålde honom pga att han inte hade riktig kapacitet för 1.40 klasser. Han hade viljan, hoppade på allt men inte riktigt tekniken och hon hade fler lovande hästar som hade bättre förutsättningar än honom hon då hellre la tiden på. Han var rätt ung men hon hade så pass mkt rutin att hon kunde avgöra hans förutsättningar rätt tidigt. Bra för mig då jag fick en läromästare som hade många år framför sig!
I dressyren så hade han lätt för sig, formen bara "satt där," men han hade inte nog bra gång för att gå mer än MSV klasser. Så därav var han inte heller intressant för elitryttare i dressyr.
För mig som var i 16 års åldern var han helt perfekt! Dessutom var han snäll som få och gick fram överallt i skogen utan att vara tittig! Utöver detta var han lätthanterad, lättlastad och väldigt glad och positiv till allt!
Låter precis som en sådan häst jag vill ha Tror dock inte plånboken håller med
Jaaaa!!! Kommer nog ner till påsk nästa gång. Eftersom jag till skillnad från vissa andra inte har 30mille på banken@bumpo sugen på att ta en fika någon dag?
Låter precis som en sådan häst jag vill ha Tror dock inte plånboken håller med
Jag har inte råd att ha två hästar, så har inte så stor koll på marknaden. Men det känns i min värd att en sådan häst ligger på +100 tkr.[
Har ingen koll på marknaden idag men borde inte hästar i den kalibern vara hyfsat prisvärda? De är ju inget för elitryttaren med stor plånbok men kanske lite i överkant för ryttaren som vill bara rida i skogen/motionsrida? Tänker dessutom att det borde finnas ganska gott om hästar som hamnar nånstans där under "elitnivå" och utbudet bör vara rätt gott pga det?
Jag har inte råd att ha två hästar, så har inte så stor koll på marknaden. Men det känns i min värd att en sådan häst ligger på +100 tkr.
Det beror helt på ras. Men det kommer ta mig lång tid att skrapa ihop +100tkr att köpa häst för.Jag har inte koll på marknaden alls jag heller men ja 100 k får man nog lägga rent allmänt på en hyfsad häst idag?