Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ååååh grattis vad spännande och läskigtVi fick den! Så läskigt! Och kul!
Då måste våra maskiner vara släkt då min alltid är så mot migDricker kaffe och är fortfarande sur på symaskinen. Varit in till stan och tröstshoppat kattgodis. Det kändes bra. Kattgodis för nästan 300 kr
Hoppsan Ni har dem vid fel arstid ja ... Det ar sa himla jobbigt nar de avloser varandra med bara nagra dagar sa man inte hinner "regroup" och handla mer "hurricane party stuff" (Eller i ert fall, "Cyclone party stuff" )
Visa bifogad fil 12691
Vill också sova. Men orkar inte försöka få in honom i sovrummet.
Funderar på hästeriet och djuren i allmänhet, den stora tiken bör avlivas inom ett inte alltför avlägsen tid pga artros i ena bakbenet. Det blir inte bättre och sjukgymnastik/rehab hjälper bara tillsammans med antiinflammatoriskt/smärtstillande och det pallar inte magen i perioder. Den lilla hunden blir bara grinigare och grinigare, gissningsvis lederna på honom, får kolla upp det snart.
Den gamla ponnyn har ”fallit ihop” i överlinjen och börjar resa sig lite väl långsamt så det blir nog hennes sista sommar oavsett hur det blir med connemaran.
Bättre med helt fräscha djur, typ.
Ja jag ska dammsuga, torka golv, gå till affären och tvätta. Kanske blir ett glas vin för att lyxa till detHar inte gjort många knop hitintills idag, men det känner jag är helt okej när jag jobbat tolv dagar i rad. Nu ska jag försöka mig på att fixa min privata laptop (så tacksam över att ha två till hands, en privat och en jobb!), sortera tvätt inför kvällens rade i tvättstugan, diska.. Ja städa i allmänhet och lyssna på poddar och ljudböcker. Vilket partyliv jag lever känner jag ^^
Grattis!Vi fick den! Så läskigt! Och kul!
Många svåra beslutVisa bifogad fil 12691
Vill också sova. Men orkar inte försöka få in honom i sovrummet.
Funderar på hästeriet och djuren i allmänhet, den stora tiken bör avlivas inom ett inte alltför avlägsen tid pga artros i ena bakbenet. Det blir inte bättre och sjukgymnastik/rehab hjälper bara tillsammans med antiinflammatoriskt/smärtstillande och det pallar inte magen i perioder. Den lilla hunden blir bara grinigare och grinigare, gissningsvis lederna på honom, får kolla upp det snart.
Den gamla ponnyn har ”fallit ihop” i överlinjen och börjar resa sig lite väl långsamt så det blir nog hennes sista sommar oavsett hur det blir med connemaran.
Bättre med helt fräscha djur, typ.