Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju pizzerian i samma hus som jag bor i så ringer aldrig :) Jag brukar variera lite, oxfilé och Bea, hawaii, kebabpizza eller kebabtallrik :rofl:

Men nu vill jag ju jätte gärna ha en kantarellpizza! Med bea sås! Eller en med bacon, jordnötter och typ curry :D Det lär väl inte hända på minst ett år eller två :cry:

Tittade in på fb family living - the true story sen fyllde jag i nytt kaffe lutade mig tillbaks och tyckte jag gjort dagens insats.
Någonstans och på flera ställen finns det hem som är värre, jag sätter mitt hopp till det fortfarande. :o
Började ju dagen som frukostservering och sällskap och sen har diskmaskinen jobbat en omgång, att den inte är tömd och grejorna inställda är ju inget att få panik över mindre jobb ta direkt ur maskinen och använda sakerna.

Nu är jag hemma! Katterna har fått mat, kel och rent i lådan och nu är det dags att gå ner till stallet för att blanda mat åt hästarna.

Själv tror jag att jag nöjer mig med kycklingbullar och spagetti bara för att få i mig något.

Hoppas alla är nöjda med ändringen :angel: Snart kommer jag inte att kunna hjälpa till med sånt, jag har bett Gunnar om att få sluta som moderator, det tar för mycket energi helt enkelt, sånt som jag inte har för tillfället, eller rättare sagt den energi jag har måste jag ha till familjen, pluggandet och föreningslivet. :crazy:

Öl är ju odrickbart.

Allt vin är inte heller gott. Två sorter jag provat har inte gått att dricka. Det ena var ett rött vin, det andra var vitt. Men är det bara rätt sort, så ja tack.

Det finns faktiskt gott ol ocksa aven om jag inte gillar det mesta i olvag som ar vanligt i Sverige. Har i Oregon ar det mikrobryggerierna's forlovade land (och vingardarnas ... det mesta vaxer bra har.:p) och jag har hittat ol som faktiskt smakar gott.

Det ar nog precis som med vin, delvis gillar man olika och delvis vanjer man sig och lar sig gilla det man provar.

Men sota viner har jag svart for ... det ska vara tort och fruktigt ... inte mycket gar upp emot en god och vallagrad Cabernet Sauvignon. Och har bor jag mitt i Pino Noir distriktet. :meh:

Jag vill också bada men har fått fetingmens igen. Tydligen så är jag mensfri i två veckor nu innan jag blöder en vecka :down::wtf:.
Jag ska inte ha några jäkla barn så den får gärna försvinna för evigt nu!

Suck. Bara suck. Vill bara gå och lägga mig, men det är lite tidigt för det. Vad gör jag istället?

Dricker te och surfar Buke.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 593
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 022
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama