Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förkyld, hostar lungorna av mig, uvi och snor..
Ska jobba imorgon är det tänkt, men tveksamt om rösten håller.
Plus ev dåligt besked om lägenheten
Hv ska försöka fixa det i veckan men oklart vad problemet är

Nehej, nu ska jag göra lite nytta! Ut och mata häst, mata småfåglar och kanske ta ett varv på altanen och plocka in blommorna.

@athena_arabians Du pratade på nån kattleksak i en kattråd, vad hette den?min katt är ju tokig i fiskespön med fjädrar men den vi köpte på Ullared höll i 5 minuter

På Zooplus: http://www.zooplus.se/shop/katt/kattleksaker/kattvippor_och_kattspon/449185

2_23979_pla_litterlockerii_hs_01_5_6.jpg

Jag har två stycken som är hela fortfarande och Missia är ju rätt stor så de verkar ju vara hyggligt hållbara.

Kom en påminnelse jag lagt i telefon om ett möte imorgon men jag har för mig att det är på tisdag?! :angel:
Så nu blir det till att leta om jag hittar anteckningarna på det, tror jag vet ungefär var det pappret kan ligga men vet också att jag rensade lite där för ett tag sen men inte borde jag ha slängt det pappret? :nailbiting:
Neeeej så kan det inte vara ju?!
Suck!

Hoppas jag råkat peta på fel dag i telefon!

Kom en påminnelse jag lagt i telefon om ett möte imorgon men jag har för mig att det är på tisdag?! :angel:
Så nu blir det till att leta om jag hittar anteckningarna på det, tror jag vet ungefär var det pappret kan ligga men vet också att jag rensade lite där för ett tag sen men inte borde jag ha slängt det pappret? :nailbiting:
Neeeej så kan det inte vara ju?!
Suck!

Hoppas jag råkat peta på fel dag i telefon!

Löst, det är imorgon inte riktigt bra men men tur ändå att jag inte missade det.
Någon slags ordning har jag på mina fina pappersbuntar, tydligen finns det en anledning till att jag använder påminnelse i mobilen och inte törs lita på egna minnet alla gånger. :o
Hur kan den kunskapen ha kommit till mig? :rofl:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 593
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 022
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama