Smart! Snart är det ändå MMXVIIJag har rationaliserat och har inga möbler att ta ut De på altanen kan stå där hela vintern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smart! Snart är det ändå MMXVIIJag har rationaliserat och har inga möbler att ta ut De på altanen kan stå där hela vintern
Men jag har aldrig lärt mig romerska siffror. Vart lär man sig det? Hur har du lärt dig skriva det ?
Nej det blev fel fast jag dubbelkolladeSmart! Snart är det ändå MMXVII
Smart! Snart är det ändå MMXVII
I natt har jag varit ute och plockat svamp med @athena_arabians och @tanten.
Vi hittade massa kantareller!
Jag dricker inte vin. Tycker det smakar blä, fast en gång när en sommelier valt ut vin och ost så smakade det gott.Alla dricker vin utom jag
Andas och simma lugnt !Jag Söndags stressar!
Har gjort klar en massa units så har silikon över hela händerna. Det tog som tur vara bara 2.5 timme. Nu ska jag till poolen för att simma lite och försöka skriva på en "research statement" för en jobbansökan
Tänkte springa ikväll igen men behöver också programmera 8 units eftersom e ska ut i morgon och behöver sedan gå igenom grammatiken på ett manuskript. Får se om jag lyckas!
Oj jag tänkte först vilken udda tid på dygnet att leta svamp på (finns ju folk till allt )I natt har jag varit ute och plockat svamp med @athena_arabians och @tanten.
Vi hittade massa kantareller!
Andas och simma lugnt !
Tycker det är intressant hur olika man tycker om och vilka smaker man uppfattar och föredrar. Känner en som påstår att han får eksem av rött vin . Det kanske stämmer, men tycker det är lite skumt, misstänker att han helt enkelt inte gillar det bara, sprit och öl går bra .Jag dricker inte vin. Tycker det smakar blä, fast en gång när en sommelier valt ut vin och ost så smakade det gott.
Det hade jag faktiskt inte en tanke på! Mat måste alltid finnas med annars går det åt pipsvängenJust nu andas jag och simmar lugnt. Får det här gjort är veckan lite lugnare dock för just nu är det grejer till höger och vänster så den behöver lättas upp lite.
Sen tänker ni all "är det ingen mat involverad i det här", då säger jag bara att nej ibland kanske man kommer på klockan tre att man inte ätit lunch än. Men det går att göra gröt med banan och honung på 1.5 minut så är det ordnat sedan Dagens super tips!
Öl är ju odrickbart.Tycker det är intressant hur olika man tycker om och vilka smaker man uppfattar och föredrar. Känner en som påstår att han får eksem av rött vin . Det kanske stämmer, men tycker det är lite skumt, misstänker att han helt enkelt inte gillar det bara, sprit och öl går bra .
Och så har vi de som fullkomligt älskar vin men aldrig tyckt om öl.
Det hade jag faktiskt inte en tanke på! Mat måste alltid finnas med annars går det åt pipsvängen
Lycka till !