@karamelldrottningen - jag fick lära mig romerska siffror i skolan. När vi var på utflykt till kyrkan/Odinslund så skulle vi ofta räkna ut vilka år som stod på olika statyer och sånt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag föll över en jobbannons som verkligen är DRÖMjobbet för mig och nu är jag i valet och kvalet om jag ska skicka en ansökan . Gillar mitt nuvarande jobb och letar egentligen inte efter ett nytt. Plus att jag skulle behöva pendla 1,5 timme (med tåg). Men guuud så sugen jag är .
Så sant . Ska bara samla krafter till att uppdatera cv och skriva ansökning .Skicka en ansökan. Du vet inte om du får det och skulle du få det kan du bestämma dig då
Soligt och vindstilla ute Det blir nog en ridtur senare men först lite firande av sambon som fyller 31 idag
Var rädd om katten!!Väntar på kaffesällskap i form av sambo, som för tillfället ligger i sängen och "sover". Jag misstänker starkt att han egentligen är vaken men ligger kvar bara för att. Funderar på att kasta en katt på honom och se vad som händer.
Var rädd om katten!!
Vilken bra årgång din sambo är
OkeeejTror jag ska säga åt brorsan att vi måste in på jula och kolla julflamingo
Tycker du så illa om din bror?Tror jag ska säga åt brorsan att vi måste in på jula och kolla julflamingo